Corsa C probleem met dimlicht

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C probleem met dimlicht

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361513
    Cheeseburger
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 October 2018

      Hallo beste mensen,

      Ik ben eigenaar van een corsa c 1.4 silverline uit 2005 en vorige week stap ik ’s morgens in de auto en doe mijn dimlicht aan en kom erachter dat er een lampje stuk is (linkerkant). Dus ik vervang het lampje en hij doet het, maar scheen niet heel fel maar ik dacht dat het aan de kwaliteit lag. Een paar dagen later gaat ook het rechterlampje stuk, dus die heb ik natuurlijk ook vervangen maar toen kwam ik erachter dat allebei mijn lampen heel zwak schenen. Dus ik ben naar de gamma gegaan, ik heb 2 nieuwe Philips lampen gehaald (H7) die er standaard ook in zaten. Maar precies hetzelfde probleem, de straat wordt niet verlicht, maar ik ben wel zichtbaar voor het verkeer, snelweg rijden kan ik vergeten en buiten de stad ook. Ik moet dit oplossen, ik heb van alles geprobeerd maar ik kan maar geen oplossing vinden.

      Wat ik heb gedaan:

      – Gemeten op de stekker van de lampjes en kom tijdens draaiende motor op 14 volt uit
      – Een draadje van de – van de lamp naar de min van de accu.
      – Massa gemeten maar die is gewoon goed.

      Weet iemand me hier mee te helpen? Ik weet het niet meer.

      Alvast bedankt  :praying02:

      #18362508
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        vocht in bcm? zitten relais in deze vind je als je motorkap opent rechts, zwarte kap, zit ook het grootlicht op! eruit trekken en kijken of je wit/blauwe aanslag vind..

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.