Corsa C passagiersdeurprobleem, raamprobleem en sleutel

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C passagiersdeurprobleem, raamprobleem en sleutel

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Feminem
    Deelnemer

Goedemiddag,

Ik heb een Corsa C 1.2 16v Twinport uit 2006. Leuk en pittig autootje, maar heb wel 3 irritatiepunten die ik graag wil oplossen.

Als ik de passagiersdeur van buiten wil openen dmv de deurklink, valt het “palletje” weer naar beneden en op slot. Deze moet ik dus van binnen openen dmv het “palletje” omhoog houden met de ene hand en met de andere de deurklink openen. Ik wordt hier een beetje vervelend van 😅

Volgende is dat als ik het raam van de passagiersdeur wil sluiten, ik hele korte tikjes op de schakelaar moet geven anders gaat hij weer helemaal open  😏

Laatste is dat mijn sleutel binnen een paar tellen de batterij “opvreet”… Iemand die een printplaat kan repareren of kopiëren voor een leukere prijs als Broshuis en Geerdink?

Iemand die me kan vertellen wat ik moet bestellen en vervangen of eventueel veranderen? Heb dit soort dingen nog nooit eerder meegemaakt met mijn vorige auto’s en ben niet bang van vieze handjes 👌😊

Alvast bedankt 😁

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.