Corsa C EasyTronic probleem

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C EasyTronic probleem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369819
    Arjandh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 November 2019

      Hallo iedereen,

      :help:  Hopende dat jullie mij verder kunnen helpen, stel ik hier de volgende vraag:

      Ben nu ongeveer 1,5 jaar in het bezit van een Opel Corsa C met een EasyTronic automaat. Sinds kort ervaar ik een zeer vervelend probleem met de automaat.

      Wanneer ik gereden heb en bijvoorbeeld voor het verkeerslicht stil sta en vervolgens weer wil optrekken, dan gebeurd er niets. Er begint op dat moment een “A” te knipperen in het dashboard (drive indicatie). Na het opnieuw starten van de auto, werkt alles weer. Ik lees veel verhalen over de “F-code”, maar dit is niet het geval.

      Nu gebeurd het ook soms dat wanneer ik de auto wil starten dat hij niet start, in neutraal blijft staan en het EPS + onderhoudslampje gaat knipperen.

      Deze problemen hebben zich opeenvolgend na elkaar opgevolgd.

      De garage waar ik mijn auto onderhoud heeft een fout gevonden van de transponder, echter na het resetten werkte alles weer. Lijken mij 2 verschillende problemen wat niet met elkaar te maken heeft.

      Heeft iemand hier ook ervaringen hiermee?

      #18370173
      Bridge-it
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2019

        Is bekend bij deze autos, hoe sta je ervoor inmiddels ?

        #18370174
        Bridge-it
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 November 2019

          Laat het ff weten :good:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.