Corsa C – CD 30 MP3 zonder AUX vervangen voor model met die AUX mogelijkheid

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C – CD 30 MP3 zonder AUX vervangen voor model met die AUX mogelijkheid

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18453933
    wjvdweg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 January 2022

      HeyHey,

      Heb me zojuist hier aangemeld vanwege een vraag die ik heb na wat onderzoek (een vriend van mij is al langer lid van dit forum)

      Heb een Opel Corsa C mogen overnemen die van mij Opa en Oma is geweest, erg nette en fijne auto

      Deze is voorzien van een CD 30 MP3 autoradio, nu heeft deze radio geen AUX uitgang, nu heb ik via marktplaats mensen gevonden die deze unit ook verkopen maar dan wel met een AUX functie als in dat je daarop een speciale kabel kunt aansluiten naar 3.5MM, op de sticker van de unit staan drie zwartgemaakte hokjes met AUX, mijn ingebowude CD 30 MP3 heeft dat vermoedelijk niet omdat ik niet naar AUX kan omschakelen (heb de radio er nog niet uitgehad omdat ik de beugels om hem te verwijderen niet heb..

      Nu las ik dat je niet zomaar een vervangende unit kunt inbouwen vanwege het eerst moeten ‘afmelden’ van de oude unit en het ‘aanmelden’ van de niewe unit.

      Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat precies in zijn werk  gaat, mijn vraag is als ik een vervangende unit heb inclusief de kabel en de tool om de unit te verwijderen, of er hier iemand is die mij daarbij zou willen helpen, dan kom ik gezellig langs om dat te laten doen,

      Alvast Hartelijk dank voor de reactie(s) en voor de hulp, dat word zeer gewaardeerd

      Groeten

      Wiljan

      #18454017
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Met afmelden, aanmelden, sec code uitlezen, ik kan je helpen. Zoek voor een radio van Tigra B, Meriva A, Corsa C, geen Astra H geen Zafira B frontje is anders. Met zonder sec code maakt niet uit.

        #18454055
        wjvdweg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 January 2022

          Goedemiddag.

          Dankjewel voor je reactie, ben daar erg blij mee!

          Dan ga ik de spullen bestellen, alsmede de vervangende radio unit via Marktplaats

          Heb alleen geen unit kunnen vinden met dezelfde front cover kleur, weet niet of het front kan worden overgezet van de ‘oude’ naar de nieuwe unit

          zo niet dan is dat jammer maar niet onoverkomelijk.

          Hoe wil je dat ik contact met je opneem wanneer de spullen binnen zijn? wat vind je prettig

          Wiljan

           

           

          #18454083
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Frontje je kan los maken, maar let op, ik neem geen risico. Er zijn 2 makers, Grundig en Blaupunkt, wisselen werkt niet.

            Ik stuur een pb.

            #18454098
            wjvdweg
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 January 2022

              Dankjewel!

              Dan houden we het maar bij het kleurverschil, dat is dan niet anders,

              Dan zal ik eerst de kabel met de beugels bestellen om te zien welk merk er momenteel in zit.

              Zodra ik dat weet laat ik je dat weten

              Merci :)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.