[Corsa B GSI] Speakers in de deuren werken niet.

Forumindex Forums Modellen Corsa [Corsa B GSI] Speakers in de deuren werken niet.

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276476
    warhamstr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 August 2009

      Bij mijn Corsa doen alleen de speakers naast de hoedenplank het. Hoe is de juiste (Liefst originele) manier van aansluiten? Radio is een Pioneer ding.

      #18318019
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Hoor je een plop in de deur als je je radio aanzet?? Je kan je onderste deel van je deurpaneel los halen en kijken of de speakers contact maken met de deur of dat je plus en min omgedraaid hebt..

        #18318020
        basss27
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 February 2013

          Loopt gewoon via ISO stekker naar de deuren. Even schema van iso stekker erbij pakken en met multimeter meten of je connectie hebt, anders zoeken in de instellingen van de radio.

          #18318021
          warhamstr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 August 2009

            Geen geluiden, ballance op front maakt ook geen verschil, achter de radio wel twee aftermarket speakerkabelparen gevonden (lagen los lopen wel weg onder de bekleding). Resultaat van een beun dus denk ik. Vanavond alles loshalen en kijken of eea in ere is te herstellen.

            #18318022
            warhamstr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 August 2009

              Heb hier vandaag nog even naar gekeken :cry :cry :cry :cry Ben alles tegen gekomen, dolgedraaide houtschroeven, kapot gezaagde speakerringen, vastgedraaide draden van 2,5mm dikte, en ducttape. :thumbdown :thumbdown

              Fucking prutsert die bezig is geweest. Originaliteitsfreak die ik ben wil ik het nu eigenlijk allemaal weer terugbouwen naar origineel, liefst met originele Radio/CD speler. Welk type moet ik dan hebben? En heeft iemand toevallig nog ene set standaard speakers liggen? (deur en naast hoedenplank?)

              #18318023
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                Voor in de deuren zou ik gewoon adapterringen halen van 15cm volgens mij en dan je eigen speakers erin hangen.. Voor speakers links en rechts achter heb ik even geennidee van welke maat dat is maar die kun je eraan kitten ( schroeven werkt niet echt met plastic)

                #18318024
                Corsa_GSi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Voorspeakers origineel 13cm en aftermarket met adapters 16,5 cm
                  Achterspeakers aftermarket 13cm passen zonder adapters in de originele plaatsen.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.