Corsa B (1999) Motorstoring lampje

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B (1999) Motorstoring lampje

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356206
    GTAKevin023
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2016

      Goeiemorgen,

      Vraagje. Ik heb sinds vrijdag avond het probleem dat mijn motorstoring lampje brand. Het lukt me af en toe door een aantal keer op het gas pedaal te trappen tijdens het rijden om het lampje uit te krijgen. Ook als ik even stil heb gestaan zou het lampje wel eens uit kunnen gaan. Maar later gaat hij nog steeds branden. Tis me ongeveer maximaal 10 minuten lang gelukt om te rijden zonder dat het lampje aan is. Maar later gaat ie toch weer branden.

      Verder heb ik wel af en toe het geval bij het stil staan, en daarna weer ga rijden bij het optrekken, hij even geen vermogen heeft. Verder doet ie het prima. Zeker ook op de snelweg lukt het makkelijk om met lage en hoge snelheden te rijden met een goed lopende motor en toerental. De motor stottert ook niet tijdens het rijden of het stil staan. Ik heb een automaat, Corsa B, uit 1999.

      Ik ga sowieso van de week even langs de garage om het uit te lezen. Maar hebben jullie ideeen wat het zou kunnen zijn?

       

      Gr Kevin.

      #18356226
      GTAKevin023
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2016

        Goeieavond,

        Vanmiddag ff mijn lambda sensor na gekeken. Vond de stekker er erg losjes uitzien en het rubber van de kabelboom is een beetje beschadigd op sommige plekken. Op de plekken waar de bedrading in hoekjes lagen tegen iets aan ff meer ruimte gegeven. Ook de stekker ff goed ingedrukt.

        Daarna ff gaan rijden en hij geeft tot nu toe geen storing lampje aan. :D

         

        Houd jullie op de hoogte. ;)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.