Corsa alarm blijft afgaan

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa alarm blijft afgaan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18470615
    rarino5
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 June 2022

      Ik heb een Corsa met 21 platen en het alarm gaat steeds af. Niets is in de buurt, er staat niets op, er zit niets in. Het gaat op elk moment van de dag willekeurig af. Afgelopen dinsdag om 18:40, donderdag om 23:35 en nu pas zondag om 15:00. Het is naar de garage geweest, ze kunnen er niet achter komen wat er aan de hand is. Toen ze de logboeken controleerden, hadden ze niet eens geregistreerd dat het alarm de dag ervoor was afgegaan. Ik wacht nu tot Vauxhall terugkomt op de datadump die ze vorige week hebben ontvangen. Heeft iemand anders dit probleem?

      #18470635
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        21 plate? Vauxhall?

        Wij zijn in Europa zeg maar, wat is 21 plate????

        #18471594
        Waylon194
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 March 2022

          [quote quote=18470615]Ik heb een Corsa met 21 platen en het alarm gaat steeds af. Niets is in de buurt, er staat niets op, er zit niets in. Het gaat op elk moment van de dag willekeurig af. Afgelopen dinsdag om 18:40, donderdag om 23:35 en nu pas zondag om 15:00. Het is naar de garage geweest, ze kunnen er niet achter komen wat er aan de hand is. Toen ze de logboeken controleerden, hadden ze niet eens geregistreerd dat het alarm de dag ervoor was afgegaan. Ik wacht nu tot Vauxhall terugkomt op de datadump die ze vorige week hebben ontvangen. Heeft iemand anders dit probleem?[/quote]

          Data dump nog mogen ontvangen?

          #18473698
          rarino5
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 June 2022

            [quote quote=18470615]Ik heb een Corsa met 21 platen en het alarm gaat steeds af. Niets is in de buurt, er staat niets op, er zit niets in. Het gaat op elk moment van de dag willekeurig af. Afgelopen dinsdag om 18:40, donderdag om 23:35 en nu pas zondag om 15:00. Het is naar de garage geweest, ze kunnen er niet achter komen wat er aan de hand is https://1921681254.mx/ https://100001.onl/. Toen ze de logboeken controleerden, hadden ze niet eens geregistreerd dat het alarm de dag ervoor was afgegaan. Ik wacht nu tot Vauxhall terugkomt op de datadump die ze vorige week hebben ontvangen. Heeft iemand anders dit probleem?[/quote]

             

            I got this,..

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.