Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › corsa A c20ne turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2009 om 13:03 #17483473
nice sjoerd :D
ik heb ook nog zo’n ihi turbo liggen mocht deze overlijden. :thumbup
ben idd benieuwd hoe je het zo volhoudt en hoeveel druk je hebt.
gr.
1 juni 2009 om 15:18 #17483474ik heb 0,6 bar druk
filmpjes volgen
1 juni 2009 om 15:25 #17483475hub de bank op met dat ding, ben erg benieuwd :P:wors
1 juni 2009 om 15:41 #174834761 juni 2009 om 15:56 #17483477Foutmelding van lmm buiten bereik? of Klopsensor?
1 juni 2009 om 16:56 #17483478ik moet em nog even uitlezen, dan weet ik wat de melding is.
zodra gaslos, dan is ie weg.
1 juni 2009 om 17:02 #174834798v heeft geen klopsensor.
Tis de lmm. De oude types hebben hier geen last van. Bij dit type zou je een kleine aanpassing moeten maken.Stelt niet zo heel veel voor.
3 juni 2009 om 09:11 #17483480Ok dacht dat lmm versie misschien wel klopsensor zou hebben weer wat geleerd:). Met de klep is er wat makkelijker te klooien. Bij lmm kan je ook nog wel wat met electronica doen, maar is wat lastiger.
3 juni 2009 om 18:00 #17483481ziet er top uit moet k zeggen
na de bouwvak begin k voor me corsa
s kijken hoe lang een smallblock heel blijft :P
heb toch nog een c20xe en een v6 op voorraad voor t geval dat :P
3 juni 2009 om 20:05 #17483482heb je ook de ombouwset op voorraad dan…anders heb je niks aan die blokken:jerry
3 juni 2009 om 20:11 #17483483hoe gaat het met de corsa?
gebruik je hem als dagelijks vervoer?
3 juni 2009 om 20:47 #17483484ombouw set heb k zo niet liggen maar heb k zo haha
corsa rijd k dagelijks mee
maar gaat t niet te gek maken met m
25 juni 2009 om 15:53 #17483485en hoe gaat ie? hou je het wat heel?
12 juli 2009 om 12:09 #17483486:hmmz
12 juli 2009 om 15:37 #17483487alles blijft heel op deze druk.
Alleen de turbo van de sloop hield het niet zo lang vol.
Mijn hele uitlaat stond vol met olie……:o
Dus ik heb het er weer vanaf gedraaid.
Maar komt nu ook wat leuks voor in de plek….
Een 3.0 v6 :thumbup:wors:wors:wors:wors
en die wil ik er eigenlijk voor de weekendmerting sevenum n hebben liggen.
Ik heb alles.
alleen nog uitzoeken wat voor motorsteun ik kan gebruiken, of na kan maken van iemand die er al eens een gemaakt heeft.
14 juli 2009 om 22:08 #17483488moet ik mijn V6 weer afstaan snik snik haha
Nee ik ben blij zat met de 8v turbo in de calibra,de 3.0 v6 heb ik dan nog in mijn cabrio….
zal wel onmenselijk hard afgaan als ik al bekijk hoe die gaat in de astra,laat staan 500 kilo lichter:wors:wors:wors1 augustus 2009 om 17:05 #17483489mooie cors’aa’
6 augustus 2009 om 15:59 #17483490mooie bakkie :d
31 januari 2010 om 18:13 #17483491origineel gepost door sjoerdie
en voor de brandstof komt later een speciale brandstofdrukregelaar te zitten, die reageert op de aanwezige druk van de turbo.( bij biesheuvel te krijgen)
heb je daar een linkje van miss?
2 februari 2010 om 15:29 #17483492zie u2u
ben nooit zover gekomen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.