contest 45, vectra B

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop contest 45, vectra B

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242313
    turbosix
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 November 2010

      Ik hoop dat ik zo brutaal mag zijn om de poll te starten,
      er zijn niet zo veel inzendingen dit keer, helaas.
      De regels gelden als voorheen..
      Stemmen kan tot zondag 12:00 uur (tijd genoeg gehad om te beslissen dacht ik zo :-) )

      Origineel;

      de W.I.P. van B4R7

      Koekieturbo

      Turbosix

      Bartezzz

      #17929031
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Turbosix gestemd :thumb

        #17929032
        JelOpel
          Lid sinds:
          11 January 2011

          Jongens, PhotoShop gedeelte ligt een beetje op zn reet, ben ik bang. Is het niet een idee om een xxl contest te doen. Iets met een moderne auto, want ik heb t eigenlijk wel gehad met die oude modellen, is zo moeilijk om aan te shoppen, en vind t persoonlijk ook minder leuk. Ik heb liever een saaiere moderne auto, zoals een Agila ofzo, want dan bouwt iedereen vaak wat origineels en apparts. Dan komt er een met een cabrio, een ander met een ute, een ander met een monstertruck, pickup etc. Vind dat altijd wel leuk. Of iets van dat iedereen zelf een opvolger van de Manta/Calibra moet maken, en daar een poll van. We moeten het PhotoShop gedeelte een beetje een nieuw leven inblazen. Ik hoor t wel.

          #17929033
          turbosix
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 November 2010

            Mee eens jelopel!
            Mocht ik de volgende contest mogen organiseren dan komt er ook iets totaal anders. Maar dat houd ik nog ff geheim.

            Deze vectra heb ik snel ff geshopt om dat er weinig animo was, let wel, heb wel mn best er op gedaan maar het plezier er van ontbrak een beetje.

            #17929034
            JelOpel
              Lid sinds:
              11 January 2011

              Ha, ik stem dus op jou! Ben benieuwd!

              #17929035
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Ben het er helemaal mee eens. Toen ik die Signum ute heb gemaakt en die Dukes of Hazzard Manta vond ik dat echt leuke projectjes, met een Vec-B kan ik niet zoveel.

                Ik hoop dat jullie er in slagen weer leven te blazen in het photoshop-gedeelte, dan gaan er weer vanzelf meer mensen mee doen.

                Mocht er trouwens iemand zin hebben in een projectje? Een maat van me is bezig met z’n eigen motorfiets te bouwen (frame en al, alleen de motor wordt niet zelfgebouwd, maar wordt wel aangepast) en hij is nu zover dat hij graag een photoshop zou zien voor laklaag. Ik krijg zelf het (momenteel witte) frame niet netjes zwart, en z’n tank krijg ik niet wit met oranje….
                Pm maar even als je dat leuk lijkt om te doen.

                #17929036
                Peter.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 September 2010

                  Ik wil graag een nieuwe contest, maar dan wel met een fatsoenlijke afbeelding. En misschien is het een idee om tijdens het stemmen al gelijk met een nieuwe contest aan de gang te gaan? Houdt de snelheid lekker hoog.

                  En Turbosix, wat mij betreft mag je ‘m gewoon aanmaken :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.