compressie

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum compressie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370225
    Maicky2602
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 December 2019

      Hallo leden om te beginnen ben een nieuw lid

      Ben sinds 2 weken in het  bezit van een Opel Vectra uit 2004 16v 2.2

      Bij het starten liep de moter onregelmatig en de verkoper gevraagd hoe het kwam hij vertelde mij dat de bobine stuk was, vanuit gegaan dat het klopte wat hij zei maar op de terug weg naar huis kwam de melding in de display dat mijn olielampje ging branden (oranje) wegenwacht gebeld die kwam met het advies om bij de dichtsbijzijnde tankstation olie bij te vullen onderweg daarna toen ging ie steeds meer inhouden qua snelheid tot max 60 op het moment wegenwacht is gekomen en die heeft vast gesteld dat ik op 3 van de vier kleppen geen compressie meer had boucies waren idd zwart en de beste man zei van dat de koppakking eruit lag nu is mijn vraag waar ligt nu daadwerkelijk het probleem wie kan mij verder helpen mijn monteur zegt dat de ketting er afgelopen is maar heb verder ook geen klap of iets gehoord hoop dat jullie mij kunnen helpen

       

      #18370227
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Waarschijnlijk bedoe je op drie cilinders, als de ketting nooit vervangen is geweest en hij heeft een hoge km stand dan ga er inderdaad maar vanuit dat die van tijd is of gebroken.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.