Comfort knipperlicht module

Forumindex Forums Modellen Corsa Comfort knipperlicht module

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234146
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Hallo beste mensen,

      Ik heb een vraag omtrent een comfort knipperlicht module. Ik rij regelmatig in de auto van mij vader, en daar zit dit af fabriek al ingebouwd. Nu mijn vraag, wie heeft er ervaring met het inbouwen van zo’n soort module? Met name in een corsa b. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik heb diverse versies gevonden op internet dus ze zijn voldoende verkrijgbaar. Iemand nog een voorkeur voor een merk?

      Ik hoor graag van jullie.

      Gr

      #17835100
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        up :D:angel

        #17835101
        OrangeArrow
          Lid sinds:
          18 February 2007

          wat bedoel je daar precies mee? ff een link misschien van zo’n ding + functie?!

          #17835102
          GTvirus
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2008

            Ik heb er 1 van een Passat in mijn Seat zitten, weet niet of dit ook in Opel gaat passen.
            Misschien even uitzoeken op welke types Opel het gezeten heeft en die op de sloop opzoeken, wat voor auto rijdt je vader dan?

            #17835103
            GTvirus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 May 2008

              als je de knipperlicht hendel even aanraakt, gaat deze 3x knipperen en stopt dan automatisch, handig/veilig bij het wisselen van rijstrook en het verlaten van bijv rotonde

              #17835104
              2e-c14nz
                Lid sinds:
                5 June 2009

                dat klopt idd. Je hebt tegenwoordig universele kastjes die je aansluit.Zoals GTvirus al aangeeft hoef je maar 1 keer je hendel aan te raken, je lampen knipperen dan 3 keer. M’n vader rijd op dit moment een audi, maar over een paar maanden gaat hij hopelijk weer naar opel toe hij vond de insignia wel lekker rijden. Ik geloof dat de vectra c dit ook standaard heeft.

                #17835105
                2e-c14nz
                  Lid sinds:
                  5 June 2009

                  zo iets bijvoorbeeld

                  http://www.comfortknipperlicht.nl/

                  #17835106
                  crossagek
                    Lid sinds:
                    13 January 2005

                    vectra C heeft het idd . die van mij was van 2003 en daar zat het op .

                    #17835107
                    OrangeArrow
                      Lid sinds:
                      18 February 2007

                      nou snap ik het:D Kan je bij opel ook nog instellen, hoevaak ie knippert. Af fabriek altijd 3 x idd. Maar op de sloop van een opel af halen gaat niet, opel die het hebben zijn allemaal met Can Bus

                      #17835108
                      2e-c14nz
                        Lid sinds:
                        5 June 2009

                        Ik weet dat het niet op de a b en c is geleverd dus zal naar een universeel kastje moeten kijken
                        Bedankt voor de reacties iedereen! Zal binnenkort wel de vorderingen posten

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.