# COMFORT INSTELLINGEN #

Forumindex Forums Modellen Insignia # COMFORT INSTELLINGEN #

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222278
    GM-Tuningparts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2005

      zijn onder comfort instellingen dingen zoals

      follow me home verlichting / deuren automatisch sluiten bij weg rijden / elektrische spiegels- elektrisch dicht laten klappen edg. gewoon te programmeren als deze niet in de lijst van comfort instellingen staan dmv een nieuwe of andere update / software??

      #17685857
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        ja sommige van deze instellingen zijn te veranderen kenhetnu nietperfect uit het hoofd . maar veel hangtaf van deoptie’s op hetvoertuigen zelfs sommige instellingen vervallen soms bij een update dit gebeurdzo bij de update van de bcm

        #17685858
        Opel4all
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2006

          origineel gepost door Edition 2000
          zijn onder comfort instellingen dingen zoals

          follow me home verlichting / deuren automatisch sluiten bij weg rijden / elektrische spiegels- elektrisch dicht laten klappen edg. gewoon te programmeren als deze niet in de lijst van comfort instellingen staan dmv een nieuwe of andere update / software??

          Hallo,

          Ik denk dat het niet meer zo makkelijk gaat als bijvoorbeeld bij de Vectra C, de Tech2 kun je in ieder geval vergeten.

          Alles gaat nu via het chassisnummer met de MDI en Laptop, als deze optie er af werk niet op zit, krijg je er ook geen vrijgave voor.

          Groetjes, Joche

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.