code P0546 uitlaatgastempsensor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum code P0546 uitlaatgastempsensor

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373274
    dockedmarc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2011

      hallo,

      zoals de titel al zegt, mijn auto heeft fout code P0546 uitlaatgas temperatuur sensor circuit spanning hoog.

      nu zoek ik eigenlijk iemand die weet waar ik zo een sensor eventueel kan bestellen, zonder dat het mij een rib uit me lijf kost. heb net namelijk de distributie gedaan de brandstofpomp vervangen en nog een 400 euro erin voor de apk. Dus ben wel ff klaar met veel geld uitgeven.

      de sensor kost bij de dealer dik 200 euro. Ook op internet vind ik ze niet ( op betrouwbare sites ) goedkoper dan een goeie 150 euro.

      is er iemand hier die eventueel het verlossende woord heeft?

       

      alvast bedankt.

       

      ps: het is een vectra c met een z20net motor.

      #18373337
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Heb je de kabel al gecontroleerd? En even goed controleren welke van de twee het is. Meestal is dit een kabelbreuk / slecht contact.

        #18373352
        dockedmarc
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2011

          [quote quote=18373337]Heb je de kabel al gecontroleerd? En even goed controleren welke van de twee het is. Meestal is dit een kabelbreuk / slecht contact.[/quote]

          bedoel het niet rot ofzo, maar waarom zou het een draadbreuk zijn?

          #18373380
          dockedmarc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2011

            [quote quote=18373337]Heb je de kabel al gecontroleerd? En even goed controleren welke van de twee het is. Meestal is dit een kabelbreuk / slecht contact.[/quote]

            hoe bedoel je, welke van de twee? Er zit er maar 1 in.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.