cod black ops 2, speelt iemand dit spel online op xbox 360?

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia cod black ops 2, speelt iemand dit spel online op xbox 360?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254506
    TijnGsi16v
      Lid sinds:
      27 October 2012

      Hoi allemaal,

      Vroeg me af of er nog gamers zijn onder ons.

      Ik speel als ik is tijd heb nog is een online shooter en dacht er moeten er toch nog zijn die dit doen ook al worden we wat ouder… ;)

      Ben nu de “nieuwe” cod black ops aan het knallen. :thumb

      Ik weet dat je voor de Xbox geld moet betalen (voor online te spelen) dus van die antwoorden van “ik speel playstation, dat is tenminste gratis” fijn voor jou, maar daar kunnen we niks mee…
      Ik heb gekozen voor de Xbox omdat die hun controllers ten eerste beter zijn en hun servers veel beter zijn van die van de Ps, daarom betaal je er ook voor.
      Ik heb trouwens ook een Ps3 dus mij maak je echt niks wijs. :agent

      grtz Tijn

      #18096332
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik speel het regelmatig, vanaf de dag dat ie uit is :wors
        Oh, en natuurlijk op een 360 :thumbup

        #18096333
        TijnGsi16v
          Lid sinds:
          27 October 2012

          Ik heb hem pas vorige maand gekocht, had me eerst halo 4 aangeschaft maar die viel me toch wat tegen, zo zonder Bungie…

          Oh ja als je is een keer wilt samen knallen, mijn gamertag is Fuzzypoledog king:

          Zit nog maar net op prestige 1, maar het gaat elke dag weer wat beter, tenzij ik teveel bier op heb…

          Groeten!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.