Clay + wash

Forumindex Forums Modellen Insignia Clay + wash

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343786
    denilson
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 July 2012

      Gisteren mn Insignia eens in de detail gepoetst. Uur of 5 mee bezig geweest: wassen-kleien-wassen-waxen. Was benieuwd naar de werking van de claybar en was aangenaam verrast. De klei neemt alle resterende vuil na het wassen op en geeft de wax een nog betere hechting en glans. Wel een hondenjob! Volgende keer ga ik er eens een Autoglym resin polish opsmeren om dan nadien af te werken met Meguiars wax. Ondertussen gebruik ik een GM quick shine spray (gebruiken de dealers in showroom) na elke wasbeurt. Ineens de logo’s achteraan ook verwijderd.

      insi

      ins

      #18343814
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        B-) bling! Netjes hoor… Met wassen wel opletten dat je shampoo kiest die de waxlaag niet aantast (dus geen afwasmiddel :negative: )

        Kan verder voor het gemak eens waxspray halen, anders weer na een paar keer wassen even in de (vloeibare) wax zetten.

        Enjoy and Greetz Emiel

        #18343870
        denilson
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 July 2012

          Hey,
          ja ik gebruik enkel een autoshampoo met carnauba in. Vandaag de auto terug gewassen omdat het ritje naar de Beekse Bergen wat insectenresten op de auto had achtergelaten. De GM spray erna opgedaan en blinkt nu nog harder…straf spul :)

          #18343909
          crunch81
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 March 2015

            Denilson, mooi werk, ziet er goed uit. Je mag mijn siggie ook wel een als test auto gebruiken hoor! :)

            #18343910
            denilson
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 July 2012

              :rolling: ik moet wel zeggen dat zoiets rustgevend werkt bij mij :whistle: volgende keer doe ik er een polish bij, nog wat meer werk…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.