CIM inleren en sleutel

Forumindex Forums Modellen Astra CIM inleren en sleutel

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 juli 2018om 23:02 door Anoniem.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358265
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hallo allen.

      Heb een tweedehands geresette CIM(Vrijhoeven demontage) van een Astra H die ik wil inbouwen.  Ik heb de CIM type ZS.

      Probleem nu is dat claxon volume regelt, airbaglamp brand, claxon werkt niet. Duidt op de CIM. Ik heb de handleiding gevonden, maar lees een hoop problemen over het opnieuw inleren van de originele sleutel. Ik heb deze handleiding:

      https://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=729028

      Kan ik met mijn Op-Com zonder problemen de oude sleutel opnieuw inleren in de nieuwe CIM, als ik de oude CIM reset volgens bovengenoemde instructie? Ik wil namelijk geen fouten maken. Wie kan en wil me uitleggen hoe ik dit aanpak buiten de genoemde instructies als genoemd in de link? Of zijn deze instructies al voldoende om zonder gezeur de nieuwe CIM en sleutel te installeren?

       

      #18358284
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Ik zou dit sowieso niet doen met de op-com, echt programmeren gaat ook vaak niet goed!

        En dan heb je weer de kans dat je nieuwe CIM onbruikbaar wordt.

        Je kan liviu2004 even een PM sturen.

        #18358300
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Bericht te laat gelezen, maar is wel gelukt gelukkig middels de genoemde link en de Clone OpCom. Zelfs de sleutel programmeren. Ben alleen even benieuwd waar ik de settings moet doen voor de stuurknoppen. Claxon werkt weer en airbaglampje is ook uit, alleen stuurwielbediening nog niet. Zal vast iets overgeslagen hebben. Modificatie nu ook uitgevoerd.

          Een idee toevallig?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.