centrale vergrendeling resetten

Forumindex Forums Modellen Omega centrale vergrendeling resetten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223878
    beer12
      Lid sinds:
      4 January 2009

      Goedenavond Omega kenners,

      Mijn accu is los geweest en nu krijg ik het klepje van de tank niet meer open, de rest van de deuren wel (met de afstandbediening)

      Kan een van jullie mij vertellen hoe ik mijn cv moet resetten?

      en mocht dit niet lukken: is er een andere manier om de tankdop (het klepje dus) open te krijgen?

      Ik moet namelijk morgen op vakantie en mijn lampje op de benzinemeter brand al…….kom ik niet ver mee.

      overigens betreft het een MV6 uit 1998

      alvast bedankt,
      Jeroen

      #17703465
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        deuren op slot accu 5 minuten los en weer vast, en dan zou het moeten werken..

        en ander binnenbekleding rechts in de laad/kofferruimte los halen en zelf pinnetje van de tanklep naar buiten trekken..

        Willem

        #17703466
        beer12
          Lid sinds:
          4 January 2009

          Hee Willem,

          bedankt voor je snelle antwoord.
          Inmiddels heb ik m ermee open gekregen dus ik kan zonder paniek op vakantie :-)

          ik meen me echter te herinneren dat de cv ook te resetten was mbv de afstandbediening maar hoe dat precies ging weet ik niet meer.

          als iemand me dat nog kan vertellen ben ik weer een tevreden mannetje.

          alvast bedankt!

          #17703467
          Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 September 2007

            sleutel in het contact. Auto op contact deuren dicht.

            Dan open en sluiten gelijktijdig indrukken dan gaan de deuren op slot en weer open.

            Gr Jack

            #18335997
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Sorry voor het heropenen van dit oude topic…

              werkt resetten ook als de bestuurdersdeur het niet meer doet? cv kastje en kiekert tikken wel.. tot gister geen last gehad .. zomaar ineens..

              bij mij is het bijna identiek, alles werkt op a. b. maar de bestuurdersdeur niet meer… en krijg die 3 torks schroeven van het slot niet los..

              Ik rij overigens een Tigra A

              #18336150
              warhamstr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 August 2009

                [quote quote=18335997]Sorry voor het heropenen van dit oude topic…

                werkt resetten ook als de bestuurdersdeur het niet meer doet? cv kastje en kiekert tikken wel.. tot gister geen last gehad .. zomaar ineens..

                bij mij is het bijna identiek, alles werkt op a. b. maar de bestuurdersdeur niet meer… en krijg die 3 torks schroeven van het slot niet los..

                Ik rij overigens een Tigra A

                [/quote]
                Nee. Dan is zeer waarschijnlijk het motortje overleden. Slijten hard. Even een tweedehandsje opzoeken en vervangen.

                Gvd…. een Tigra! Weet ik veel hoe het daarbij werkt. Graag posten in juiste gedeelte.

                #18336161
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Rustig, denk om je hart.. :-) Ik had specifiek hier even op geantwoord.. kon zijn dat e.e.a. hetzelfde was en hier was al wat ervaring met cv problemen en wst suggesties. Heb uiteraard bij de Tieg ook al gepost..

                  #18337318
                  MartinJ
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 November 2012

                    Verkeerde posting. Ik heb een nieuw topic aangemaakt.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.