centr. deurvergrendeling

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila centr. deurvergrendeling

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211270
    tycho73
      Lid sinds:
      22 July 2009

      Sinds enige weken heb ik mijn Agila CDTi van 2004 , ten opzichte van mijn oude Agila van 2001 constateer ik een lelijke misser , deze is geproduceerd zonder centr. deurvergrendeling , zodat ik nu , wanneer ik iemand moet oppikken die een volle boodschappentas bij zich heeft , de motor moet uitzetten , met de sleutel naar achteren moet lopen en daar de achterdeur moet gaan openen . Dat moet toch anders kunnen ???

      #17509697
      tycho73
        Lid sinds:
        22 July 2009

        Inmiddels een universele centrale deurvergrendeling gekocht , en weer gauw opgeborgen :mad: , het is on-mo-ge-lijk de deurzwengels te verwijderen,
        Weet iemand of hiervoor speciaal gereedschap bestaat ?

        #17509698
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          hehe zijn klote dingetjes. Met twee klene schroevendraaiers kan je een ijzeren clips achter de zwengel uitduwen. er bestaat speciaal gereedschap voor, is een soort vork. maar lijkt me dom om dat aan te schaffen als je het maar één maal nodig hebt en het met 2 schroevendraaiers ook gaat. Let wel op want die dingen springen altyd weg naar de plaats waar je ze meestal niet meer terug vind :D

          #17509699
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            die nasty opel deurzwengels! ;)
            Als je dat niet net even weet krijg je ze er noooooit af! :D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.