cdr2005 ombouwen naar cd70 navi

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cdr2005 ombouwen naar cd70 navi

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277285
    puck87
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 June 2016

      Beste allen

      ik heb vandaag een complette set cd70 navi binnengekregen voor mijn vectra c1

      Helaas lees in her en der dat deze niet of bijna niet om te bouwen is hebben jullie tips voor mij of kan ik de set het beste weer verkopen???

      Alvast bedankt
      mvg pieter

      #18322630
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Heb je je niet ingelezen alvorens je de set kocht?

        Wat er nodig is, is een CIM(stuurkolommodule) ECC paneel mocht je ECC hebben, radio bekabeling moet aangepast worden, en je moet kennis hebben om het hele zwikkie in te leren en een tech-2 hebben!

        #18322631
        puck87
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 June 2016

          Beste opeltje 17

          helaas heb ik dat eens een keertje niet gedaan nee maar als ik dit zo hoor van jou kan ik
          de hele set beter weer verkopen en er een aftermarket navigatie inzetten.

          gelukkig heb ik er niet de hoordprijs voor betaald :jerry

          thanks

          #18322632
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Dat ligt eraan wat je ervoor over hebt, zijn mensen op het forum die het gedaan hebben, zijn ook zat mensen die de kennis hebben om dit in te bouwen.

            Heb je er één met kleurenscherm?

            #18322633
            puck87
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 June 2016

              Ja ik heb een complette set met scherm en alle bijbehorende roosters voor het dashboard

              #18322634
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Heb je en PM gestuurd.

                #18368816
                jvern07
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 June 2019

                  Goedenavond!!

                  Eerste keer dat ik hier was post, maar wou vragen of dit eigenlijk nog gelukt is?

                  Ik zit zelf ook in een soortgelijke situatie, alleen dan voor een Signum.

                  Zit een Siemens cdr2005 in met GID, zou het tof vinden als ik het voor elkaar kan krijgen deze door een CID te vervangen, heb het al met een Siemens ncdc met CID geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om het te laten communiceren.

                   

                  Heb ook een navi 70 met CID, het liefste zou ik deze werkend willen krijgen.

                  Maarja hoe een ISO naar quadlock om te krijgen???? Climate control paneel ben ik me bewust van.

                  Thanksss voor de eventuele reacties :applause02:

                  #18368853
                  gwriemersma
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 December 2010

                    Ik heb destijds gewoon een quadlock stekker uit een sloper gehaald en vervolgen alle pinnen omgezet van iso naar quadlock

                    daarbij de groene en witte draad CANBUS gesoldeerd aan de  Climate Controle

                    Daarna heb ik een juiste Cim en stuur geregeld zodat ik ook de stuurwiel bediening kon gebruiken het hele spul laten koppelen en klaar :happy02:

                     

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.