CD70 vrijgeven

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CD70 vrijgeven

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    boefie74
    Deelnemer

hi,

Een aantal vragen aan 1 van julie allesweters
      Sinds kort heb ik via Ebay een CD70 aangeschaft met AUX voor het aansluiten van mijn ipod.
      Gisteren eea aangesloten maar krijg constant “headunit safe” in beeld inclusief een irritant toontje na iedere 10 sec.
      Via Internet ben ik erachter dat ik eerst mijn eigen CD70 moet vrijgeven. Heeft 1 van jullie enig idee hoe en via wie ik dit in godsnaam kan doen? En als dit is gelukt, is dan een kwestie van de nwe CD70 aansluiten? Volgens de verkoper is CD70 tech2 gecleared. Dat betekent toch dat ik niets meer met dat apparaat hoeft te doen?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Gr.
      Michael

liviu2004
      Deelnemer

Ik kan alles voor u regelen.

ZakhooiTM
        Deelnemer

Headunit safe geeft aan dat deze inderdaad is afgemeld en dat deze nog moet worden aangemeld.
          Afmelden en aanmelden kan via de OPCOM maar het best blijft via de Tech2 icm met je radio code (al is zonder ook geen probleem, Liviu en ik kunnen beide deze achterhalen zonder de Dealer)
          Als je je oude hebt afgemeld kan je de CD70 aanmelden met de zelfde code en zou het moeten werken :)

jehade
          Deelnemer

Ik heb hetzelfde probleem. Unit van marktplaats gehaald. Bij plaatsen springt radio aan. Na enkele minuten ‘headunit safe’.
            Kunnen jullie dit fixen. Hoe neem ik contact op met jullie?

ZakhooiTM
            Deelnemer

Je kan me een PM of een email sturen naar automotive@skytec-systems.com
              Email is sneller :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.