CD70 speelt nieuwe MP3’s niet af

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia CD70 speelt nieuwe MP3’s niet af

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18245908
    hugha002
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2013

      Even een kleine update. Ik heb zoals SimpleFace heeft aangegeven een cd gebrand zonder mappen. En warempel, hij doet het. De cd is een RW van Verbatim. Soms een error maar tot nu toe wordt een nieuwe cd afgespeeld. Morgen testen of het nu met mapjes ook lukt. Ik heb gebrand met, jawel, het standaard programma van Windows zelf :shock: .

      De actie met een schoonmaak cd staat nog.

      Wordt vervolgd ….

      #18245909
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Kleine tip, moest gelijk aan jouw denken en wie weet heb je er wat aan..

        Ik had de laatste tijd veel problemen met de CD30 mp3, hij speelt de gebrande CD’s wel af, maar doorzappen naar een ander nummer duurde soms wel 15 seconden.. En hij wilde ook niet meer onthouden waar hij gebleven was zodra je de auto opnieuw startte, dus telkens weer beginnend bij nummer 1..

        Toevallig vorige week een GID scherm ingebouwd en daardoor de radio eruit gehad en een half uur stroomloos.. De radio doet het ineens weer perfect, dus wellicht helpt zo’n reset jouw ook?

        #18245910
        hugha002
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2013

          @pixels66 bedankt voor de tip. Het is het proberen waard tenslotte.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.