cd70 + carkit vraag

Forumindex Forums Modellen Astra cd70 + carkit vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254879
    mastahjoost
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2013

      Hallo mensen,

      Deze leek :hmmz heeft een paar vragen.

      Pas een astra H 2005 enjoy aangeschaft. Nu zit daar een carkit in waar ik best blij mee was.
      Helaas kan ik niet connecten aangezien mijn Samsung S2, het apparaat niet vind via bluetooth.
      Het is trouwens zo’n nokia carkit ck-7w.
      ( in het donker zie ik trouwens dat het lampje vd knop blijft branden, wat wellicht wel kapot is ofzo)

      Nou mijn vragen met betrekking tot deze kwestie :

      1 : kan ik zonder carpass ( die heb ik niet ) gewoon mijn cd70 demonteren (maak als het goed is geen kabels los!)
      Dit wil ik namelijk doen om dat inmens grote nokia houder weg te halen. OK OOK BEANTWOORD !!

      2 : met simpele prikkers of iets dergelijks ? OK BEANTWOORD : PRIKKERS DUS

      3 : ergens gelezen ( link naar engelse how to ) dat ik vanaf mijn handrem stuk voor stuk delen moet weghalen om vervolgens de cd70 te kunnen demonteren ( alles met torx20 ofzo) klopt dit?

      4 : Ik zie van alles over het invoeren van codes maar niet van de cd70 ,
      ik zie nergens een AS knop op mijn cd70 en hoe voer je dan een 0 in ( 10 x 1 ??)

      EDIT : heb via de verkopende dealer de betreffende codes gekregen ( als het goed is :D )

      #18100842
      BlueFlame
        Lid sinds:
        14 December 2012

        Je CD70 kan je er gewoon uithalen d.m.v. 4 saté prikkers!

        #18100843
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Een CD70 heeft geen code oid. Radio wordt ingeleerd in de auto dus die kan je gewoon demonteren en monteren mits de radio in dezelfde auto wordt terug geplaatst.

          #18100844
          No Name
            Lid sinds:
            8 September 2010

            Ja je kan rustig de stekkers loshalen. Dat is geen probleem. Om de radio er uit te halen hoef je niets te demonteren. Je hebt alleen sateprikkers nodig. Dan hangt het vervolgens af van de inbouw van de carkit wat je nog meer los moet halen om deze in het geheel te verwijderen. Ik zou beginnen bij het handschoenenkastje (4 torx schroeven). Dan heb je veel ruimte om achter je dashboard te komen. Maar nogmaals het hangt er vanaf waar je carkit allemaal vast zit..

            #18100845
            mastahjoost
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 January 2013

              nou, van het weekend maar eens hobbyen dan…

              Ik heb trouwens ook zo’n nokia draaiknopje waarvan constant het lampje blijft branden.
              Als ik met mijn telefoon bleutooth apparaten zoek , vind ik de carkit niet.

              Enig idee iemand…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.