CD500 Navi maps

Forumindex Forums Modellen Insignia CD500 Navi maps

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18410740
    joshvandenberg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 February 2021

      Hoi!

      Op mijn Insignia uit 2010 zit CD500 navi. Echter vraagt hij om de installatie-cd van de navigatie.
      Nu ben ik al met here.navigation.com aan het mailen maar die zeggen steeds dat ik gewoon via de opelwebsite de update moet downloaden.
      Echter geeft die website aan dat alles up to date is, en ik krijg geen enkele downloadlink te zien.

      Weet een van jullie mij wèl te helpen aan de benelux maps?

      Thanks!

      #18410928
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Ik begrijp je probleem niet geheel, maar heb je zelf geprobeerd een wijziging aan te brengen als een systeemupdate zoals dit elders op het forum te vinden is? (zoals layout/ kleuren etc.) De navigatie wil opstarten en dat deze werkt nu niet (meer)? Heeft deze unit er altijd ingezeten of is dit een upgrade van een ander (sloop)voertuig?

        Als voorgaande het geval is, zul je de unit moeten herstellen met de OEM CD/DVD die ooit is geleverd met deze unit of je melden bij de dealer. Een update is er nooit voor geweest. Is dit een origineel in dit voertuig geïnstalleerde CD500 of een vervanger? In het laatste geval zal deze moeten worden aangemeld in het voertuig anders werkt deze nooit. Ook dat moet bij de dealer.

        Vwb de maps e.d., als deze auto uitgerust is met een OEM navi (niet achteraf ingebouwd uit een ander type/model) hebt dan zou er de originele CD/ DVD bij moeten zitten voor je systeem. Deze kun je in de drive laten zitten of de Benelux in het systeem uploaden en dan zonder cd navigeren.

        Het probleem is echter dat je dit niet kan downloaden omdat het zo’n specifieke code is en je geen eigen cd kan branden als je dat zou willen, want de unit accepteert dit niet.

        Ik heb zelf een CD500, maar mijn Insignia is van MY2011 (met B als 10e karakter in het chassisnummer). Tot MY2010 is dit een A en zal de cd die ik heb daarop ook niet werken.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.