CD30 MP3 usb aansluiten?

Forumindex Forums Modellen Corsa CD30 MP3 usb aansluiten?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    tijgetje57
    Deelnemer

Sindskort in het bezit van een Opel Corsa D 1.3 cdti.

Rijdt echt fijn, lekker rap en klein karretje met een paar leuke features:

Coming home lights
      CV op beiden sleutels met comfort module
      deuren gaan op slot bij rijden
      airco
      cruise control
      wel een alarm schakelaar motorkap. Maar geen zichtbare alarm led…. (raar)

radio cd30 mp3.

Maar wat ik wil is eigenlijk een usb aansluiting creeeren in de auto. Nu heb ik gezien dat bij een ander model dit gewoon naast de AUX zit.

Maar is dit te fabriceren op de CD30.

Wie het weet mag het zeggen ;-).

Patje gts

Nav inc hefft een module en dension ook.

Opeltje17
        Deelnemer

http://www.navishop.nl/dension-gw33oc1-gateway-300-opel-canbus-cd30-mp3dvd100-p-9581.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Deze bijvoorbeeld.

Anoniem

Let op, die heeft alleen zin als je al een AUX aansluiting hebt.. gewone CD30 MP3’s zonder AUX hebben hiermee dus pech..

BadBert
            Deelnemer

De dension module is een echte aanrader!!!!
              Heb ik een tijdje terug ook in mijn astra H met cd30MP3 radio zitten (wel met aux aansluiting, zoals pixels666 hierboven al meld)

super makkelijk in te bouwen, alles zit er bij, en hij werkt echt voortreffelijk.

mocht je vervormd geluid hebben (alsof je speakers rot zijn, of net als hij te hard staat) even roepen, moet je het output volume van de dension module via een config bestandje veranderen (heb ik in mijn mailbox ;) )

Je hebt goedkopere opties (dacht een yatour module?) maar die werken een stuk minder goed heb ik gemerkt… dension kost wat, maar dan heb je ook ECHT wat…

tijgetje57
              Deelnemer

ok thanks, had gehoopt op een iets goedkopere oplossing zoals zelf solderen of draadjes aansluiten op een AUX ingang die ik al gewoon heb zitten ;-).

BadBert
                Deelnemer

nee, dat gaat helaas niet lukken. De radio heeft simpelweg geen USB-host, en kan dus nooit usb uitlezen, daar heb je juist speciaal spul voor nodig ;) hahaha

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.