CD30 MP3 muziek via Bluetooth? geen aux (voor 2007)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) CD30 MP3 muziek via Bluetooth? geen aux (voor 2007)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348810
    19michiel81
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 September 2013

      Sinds kort ben ik de trotst bezitter van een opel Zafira B 2.2 Cosmo. In deze auto zit een CD30 MP3 installatie. Ik kan mijn telefoon koppelen met bluetooth om te bellen maar muziek afspelen via Bluetooth lukt me tot nu toe niet. De radio beschikt niet over aux (pinnetjes zijn niet ingevuld in schema)

      Er zit een carkit in (onder de handrem) welke aangesloten is met de Opel 12 pins connector. Mijn insteek was om hier een radio met bluetooth op te zetten maar ik kan gaan passende radio vinden waar de 12 pins connector op past. Ik heb wel iets gevonden maar deze heeft een DIN 12 aansluiting. Wellicht zijn hier verloop kabeltjes voor?

      Welke mogelijkheden zijn er nog voor mij om toch mijn Mp3 muziek af te kunnen spelen? Alvast bedankt!

      #18348819
      de Kuijer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 June 2017

        Hoi ik heb een vraag aan je.
        Telefoon koppelen aan de CD30 voor handfree bellen ? Of hoor je alleen het stemgeluid via bleutooth ?

        Groet

        #18348823
        19michiel81
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 September 2013

          Bedankt voor reactie. De telefoon is gekoppeld aan bluetooth aan kan ik bedienen voor de knoppen op het stuur (ik kan dus bij het telefoonboek e.d.). Op mijn telefoon heb ik bij de CD30 MP3 geen mogelijkheid om ook audio te koppelen, dit heb ik bij andere devices wel.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.