CD30 MP3 Display Safe

Forumindex Forums Modellen Corsa CD30 MP3 Display Safe

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369330
    mgeijtenbeek
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 October 2019

      Hallo!

       

      Ik heb er al veel over voorbij zien komen, maar ik zoek iemand in de buurt van Utrecht die mij kan helpen.

      Ik ben zonet eigenaar geworden van een Opel Corsa D uit 2009. De radio doet ’t, maar ’t display geeft “Display Safe” aan.

      De verkoper zei dat ik makkelijk een code kon opvragen om de radio uit de “Safe”-modus te halen.

      Maar na wat googlen, is het volgens mij wat ingewikkelder. Ik begrijp dat het display en de radio niet communiceren?

      En dat daarom het display op een soort diefstalmodus schiet.

       

      Zoals gezegd: ik woon in Utrecht en zoek iemand met de nodige apparatuur die hier naar wil kijken. Of heb je tips waar ik dit succesvol kan laten doen? Zoals ik lees bieden dealers vaak geen uitkomst?

      Groet en dank alvast,

      Marco

      #18369332
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        De radio moet ingeleerd worden in de auto, is die niet uitgeleerd gaat dit niet zomaar om hem in te leren.

        Of het display moet ingeleerd worden afhankelijk van welke van de twee nu daadwerkelijk niet is gekoppeld met de auto.

        Hoor je ook voortdurend een piep?

        #18369342
        mgeijtenbeek
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 October 2019

          Dank voor je reactie. Nee ik hoor geen piep: de radio werkt gewoon. Het lijkt vooral in ’t display te zitten.

          Zoals jij ’t beschrijft: kan een dealer hier dan wat mee?

          #18384968
          Rick Hart
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 August 2020

            Ook ik heb alle berichten hier over het display topic gelezen MAAR mijn probleem staat er dus niet tussen

            HELP!!!

             

            Ik heb sinds kort weer een Opeltje en ook mijn radio geeft “display safe” aan

            Ik heb “AS” en “power” knoppen op alle mogelijke manier zoals hier voorgesteld geprobeerd maar hij gooide de radio vervolgens in: niets,  mute, uit, aan en andere zender mode.

            Ik heb de code van/voor de radio maar kan hem dus nergens invoeren

             

            Wie weet er een oplossing of kan ik er gewoon een andere radio in donderen?

            #18384973
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Als het een canbus auto betreft heb je niets aan de code van de radio, dan moet dit met een opcom of tech 2 gekoppeld worden aan je auto met de security code van de auto. Komt de radio uit een andere auto en is die niet afgemeld dan is de radio waardeloos tenzij je ook de code weet van de auto waar hij uit komt.

              #18385024
              Rick Hart
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 August 2020

                ik heb geen idee

                 

                Is een Corsa Twinport 2005

                Radio gaat na zo’n 10 seconden in display safe

                Zo’n opcom of tech2 gaat via garage?

                 

                 

                #18385028
                Opeltje17
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 January 2012

                  Stuur liviu2004 van het forum even een berichtje, die kan je hier mee helpen.

                  #18385048
                  liviu2004
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 April 2014

                    Hoi Rick, je moet naar mijn plaats komen.

                    #18385063
                    mgeijtenbeek
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 October 2019

                      Hallo!

                      Mijn radio is inmiddels gemaakt. Ik ben naar KMS Apeldoorn geweest. Aardige gasten die dit voor je kunnen fixen. De radio moet inderdaad gekoppeld worden aan je display. Waarschijnlijk komt een van die twee uit een andere auto.

                      https://www.google.nl/maps/place/KMS+Apeldoorn/@52.2433333,5.9697557,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47c7c70631357a71:0x3af5cec03248b529!8m2!3d52.2433333!4d5.9719444

                       

                      Groet!

                      Marco

                       

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.