cd wisselaar inbouw cdc3 tb

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie cd wisselaar inbouw cdc3 tb

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206796
    1926334
      Lid sinds:
      6 July 2005

      ik heb een cd wisselaar voor mijn siemens ncdr 1100 gekocht
      type van de cd wisselaar cdc3 tb
      nu heb ik alles netjes aan gesloten maar hij doet niet veel
      hij doet alleen iets als ik de cd box er in doe als de radio helemaal uit staat.
      dan gaat hij de cd laden en speelt hij +- 30 seconden en dan stop hij met spelen
      heeft iemand een idee wat dit kan zijn moet er misschien nog ergens een code geladen worden

      #17395252
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Wat ik op een duits opelforum heb gelezen is dat de wisselaar op de radio aangemeld moet worden.
        Dit wordt door de opeldealer gedaan met tech2.
        Uiteraard heeft de wisselaar ook een eigen code.

        #17395253
        1926334
          Lid sinds:
          6 July 2005

          oke dan gaan we dat eens na vragen bij de dealer
          die code heb ik maar die kan ik zelf nergens invoeren

          bedankt

          #17395254
          Lisel
            Lid sinds:
            13 June 2008

            Ik heb de wisselaar aangesloten, maar kan inderdaad nergens de code invoeren zo lijkt het.

            Nu doet de wisselaar het wel maar na 15 seconden gaat ie uit en moet ik de NCDR uit en aanzetten.

            Heeft dit met die beveiligingscode te maken?

            #17395255
            PVB
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 April 2006

              Waarschijnlijk heeft dit inderdaad met de CODE te maken.
              Wat zegt de dealer ervan.

              #17395256
              Lisel
                Lid sinds:
                13 June 2008

                De dealer wist geeneens dat die code ergens moest worden ingevoerd……..daarom ook deze oproep: wie weet hoe een cdc3 zich gedraagt als er geen code is ingevoerd?

                #17395257
                PVB
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 April 2006

                  Wat ik weet over de NCDR1100 + display en wisselaar is dat deze drie delen bij een dealer met elkaar gekoppeld moeten worden dmv TECH-2.

                  Kijk anders even op http://www.opel-problemforum.de (om plaatjes te kunnen bekijken moet je even registreren)

                  #17395258
                  Lisel
                    Lid sinds:
                    13 June 2008

                    Ga ik doen dankjewel!

                    Als anderen nog tips hebben, dan hoor ik dat graag!

                    #17395259
                    ackuijt
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 February 2008

                      Hallo, ik heb in mijn Zafira een NCDR1100 met kleuren display.
                      Nu ligt er onder de bijrijders stoel een losse multi kabel en ik vraag mij af of deze voor de CDC03 bestemd is.
                      Als ik het goed begrijp moet de wisselaar worden aangemeld door de dealer.

                      #17395260
                      Vega
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 November 2006

                        @1926334 wrote:

                        ik heb een cd wisselaar voor mijn siemens ncdr 1100 gekocht
                        type van de cd wisselaar cdc3 tb
                        nu heb ik alles netjes aan gesloten maar hij doet niet veel

                        Klopt, de radio moet verteld worden dat er een wisselaar aanhangt.

                        heeft iemand een idee wat dit kan zijn moet er misschien nog ergens een code geladen worden

                        Onder andere, wat er moet gebeuren is dat je eerst de radio en display (CID) codevrij maakt (diefstalbeveiliging uitzetten) dan sluit je de wisselaar aan en verteld de radio dat er een wisselaar aan vast zit. Dan zet je de diefstalbeveiliging weer aan, code erin zetten. De CDC3 moet wel code vrij zijn anders gaat dit allemaal niet lukken.

                        Dit kan alleen maar met een Tech 2 gedaan worden, je kan er zo geen code inzetten.

                        @ackuijt wrote:

                        Hallo, ik heb in mijn Zafira een NCDR1100 met kleuren display.
                        Nu ligt er onder de bijrijders stoel een losse multi kabel en ik vraag mij af of deze voor de CDC03 bestemd is.
                        Als ik het goed begrijp moet de wisselaar worden aangemeld door de dealer.

                        Die kabel is waarschijnlijk voor een CDC3.
                        De dealer of iemand met een Tech 2.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.