Cartuning Opel Corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Cartuning Opel Corsa

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18482134
    JohnWolfert
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2022

      Hi,

      Ik he dit nieuwe onderwerp aangemaakt omdat ik zo snel niks kon vinden voor cartuning. Ik denk niet dat dit alleen voor Opel Corsa is, maar die heb ik zelf wel dus vandaar dat ik het dan in deze groep doe.

      Ik ben groot fan van cartuning en heb voor mijn eigen opel ook al het een en ander aan ideeen om te doen. Nu heb ik wel 1 webshop gevonden die mij goed leek omdat ze ook veel producten hebben dus zou ik daar meer kunnen kopen. Een webshop is voor mij goed genoeg want ik heb al zeg ik het zelf wel genoeg kennis en ben ook wel handig genoeg om het zelf te monteren. Maar ik ben eigenlijk nergens een bedrijf tegen gekomen dat alleen tuning producten heeft voor opel. Voor andere merken zijn er wel bedrijven die specifiek onderdelen hebben voor dat ene merk. Ik heb daar dan wel een beter gevoel bij denk ik. Dus ik vroeg me af of iemand daar meer over wist hier of niet? Anders bestel ik wel gewoon bij fullcartuning, ziet er ook prima uit.

       

      Verder zou ik van dit onderwerp vooral gebruik maken om gaaf getunde opels te delen en vragen te stellen :happy02:

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.