carterpan aanpassen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen carterpan aanpassen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207993
    Tomvt
      Lid sinds:
      2 July 2004

      Hoi,

      ik ben bezig met de inbouw van een dual ram in een Manta.
      hierbij heb ik mijn carterpan moeten aanpassen ivm voortrein en stuurhuis. Nu is t dus zo dat er in het midden van de carterpan een verhoging zit. Dus voor zit de opvangbak, dan komt er een verhoging voor het stuurhuis en daarachter is ie weer wat lager, ongeveer een cm. Kan ik hierdoor problemen krijgen met olie die zich achterin opslaat totdat die hoog genoeg komt zodat de verhoging ‘overstroomt’ en de olie dan pas in de opvangbak terecht komt????

      En verder mag ik aannemen dat de inhoud die weg is door de aanpassingen er ook weer bij moet ope een andere manier??

      bvd Tom

      #17447737
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        t eerste deel van je vraag heb ik geen 100% cker andwoord op

        t 2e deel wel
        ja t is wel de bedoeling dat je carterinhoud ongeveer t zelfde blijft
        ;)

        #17447738
        GTvirus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2008

          Wat je kunt doen is 2 aansluitingen maken onderaan de 2 “bakjes” welke je met een leiding aan elkaar verbind. Door de wet van de communnicerende vaten blijft het nivo dan gelijk.

          #17447739
          Tomvt
            Lid sinds:
            2 July 2004

            thnx voor de reacties zal kijken hoe ik t doe, iig aan de zijkanten een stuk erbij dat andere zal geen probleem zijn volgens een leraar autotechniek op m;n school…

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.