Forumindex › Forums › Overige › PC & Multimedia › [CarPC] Media Engine + Custom Opel Skin
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 augustus 2008 om 18:46 #17207497
Voor de mensen die bekend zijn met InCar PC’s of CarPC’s, heb ik hier wat interessants.
Voor mijn eigen project ben ik een tijd lang opzoek geweest naar een geschikt programma. Uiteindelijk ben ik gestopt met zoeken nadat ik Media Engine tegen kwam (ondanks het feit dat Frodoplayer meer gebruikt is).
Leuk programma, werkt goed en al het goede van een desktop + navigatie-systeem in 1 inclusief touchscreen ondersteuning. Daar hoort natuurlijk een leuke ‘skin’ bij. Na wat verder zoeken kwam ik wel een Vauxhall skin tegen, maar ik had toch liever een Opel skin. Vandaar dat ik het zelf maar aangepast heb. De resultaten staan hieronder inclusief de bijbehorende downloads.
Ciaoo…
Het originele Vauxhall achtergrondplaatje :
Het nieuwe Opel achtergrondplaatje :
De originele Vauxhall menu-achtergrond :
De nieuwe Opel menu-achtergrond :
Media Engine – Software voor Car Computer Systems.
MediaEngine is free software that allows a user to operate a computer in a vehicle environment without having to use a keyboard and mouse. MediaEngine uses a touchscreen and remote to give the user a more natural feeling interface. MediaEngine supports many different file types of music and movies, as well as multiple GPS systems, DVD, and XM Satellite / FM Radio. Download a copy and try it today!
Meer info : Klik
En natuurlijk de link naar het Opel-thema voor Media Engine : Klik
Veel plezier…en mochten jullie het gaan gebruiken dan willen we daar natuurlijk wel ‘Kewl Pics’ van zien ;)
king:king:king:
18 augustus 2008 om 19:17 #17419570Vette shit zo een CarPC…
1 september 2008 om 13:10 #17419571heeeeeel erg vet!!
Zo’n schermpje is dan echt ideaal!!!!
Heb je zelf ook foto’s van hoe het bij jou werkt?:wors
4 september 2008 om 13:32 #17419572Moet me toch eens een keer erin verdiepen enzo…
Heb er in principe een hele kleine compaq pc klaar liggen, maar kom er zo niet aan toe cq hoe ik beginnen moet…5 september 2008 om 08:42 #17419573Kan je die ook uploaden op 1024*786?
26 september 2008 om 08:52 #17419574origineel gepost door peerke1987
heeeeeel erg vet!!Zo’n schermpje is dan echt ideaal!!!!
Heb je zelf ook foto’s van hoe het bij jou werkt?:wors
Ja heb er inmiddels wel foto’s van, maaaaaaarrrrr…ik ben bezig het e.e.a. te veranderen m.b.t. de CarPC zie dit topic.
Als het klaar is, dan zal ik hier alles posten ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.