Carpardoo – Onderdeel van je auto

Forumindex Forums Clubs en Bedrijven Carpardoo – Onderdeel van je auto Carpardoo – Onderdeel van je auto

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Senatorman
    Beheerder
    • Topics 29
    • Reacties 591

Hierbij verwelkomen we onze nieuwe sponsor Carpardoo.

Carpardoo heeft als missie om de reparatiekosten voor jouw auto drastisch te verlagen. Met de beste auto-onderdelen, oliën en accessoires tegen betaalbare prijzen. Carpardoo is een handelsmerk van het Duitse kfzteile24, de Duitse marktleider in de online auto-onderdelenhandel. Met meer dan 10.000 bestellingen per dag leveren we miljoenen auto-onderdelen in Duitsland, en nu dus ook Nederland. We kopen wereldwijd in bij gerenommeerde merkfabrikanten en hebben met onze Super Deals een aantrekkelijk alternatief op onze A-merken.

Carpardoo is begonnen in 2018 als onderdeel van kfzteile24 GmbH. In nog geen 15 jaar is het bedrijf uitgegroeid van een kleine handel via E-bay naar een bedrijf met 500+ werknemers en een miljoenenomzet. Daarom is in 2018 Carpardoo ontstaan, een nieuw internationaal merk waarmee we de Europese markt openbreken.

Super Deals
    Kenmerkend voor Carpardoo zijn de Super Deals. Dit zijn producten en auto-onderdelen die dankzij groot inkoopvoordeel aantrekkelijk geprijsd kunnen worden. Het gaat hierbij dus niet zozeer om één merk maar een pallet aan merken waarvoor we de beste prijs/kwaliteit-verhouding kunnen garanderen.

Mvgr Senatorman

marcin
    Participant
    • Topics 52
    • Reacties 269

Leuk initiatief echter als ik met mijn mobiel op het plaatje klik krijg ik alleen de afbeelding te zien maar opent er geen  website.

Overigens als ik op de reclame bovenaan klik opent de website ook niet, want link zou verkeerd  zijn/niet bestaan.

Corsa B Strada Cool X12XE 1999 automaat model 2000

marcin
    Participant
    • Topics 52
    • Reacties 269

Op mijn laptop krijg ik overigens ook alleen een vergroting van de afbeelding te zien zodra ik erop klik.

Corsa B Strada Cool X12XE 1999 automaat model 2000

Senatorman
    Beheerder
    • Topics 29
    • Reacties 591

De link op de afbeelding is aangepast en werkt nu wel.  Bedankt voor je reactie Marcin :good:

Mvgr Senatorman

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.