carbon tigra

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop carbon tigra

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247952
    spooky26
      Lid sinds:
      20 March 2012

      de moterkap van mijn tigra zit onder rare plekken die niet weg te krijgen zijn en dus ben ik van plan er maar gewoon carbon folie overheen te plakken en bijpassende spiegels en als het er beter uitziet ook het dak.

      dit is mijn tigra

      dit zijn de spiegels

      iemand die dit kan shoppen?

      alvast bedankt :thumb

      #18010914
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        met een beetje goede folie ga je niet dat glans effect erbij krijgen maar moeten ze daarna ook nog gedipt worden ;)

        #18010915
        spooky26
          Lid sinds:
          20 March 2012

          jah ik weet dat het folie niet zo glanst als die spiegels maar dat is geen probleem :thumbup

          #18010916
          spooky26
            Lid sinds:
            20 March 2012

            iemand?

            #18010917
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Dat er weinig animo is ligt een beetje aan jezelf: het origineel is veel te klein om prettig te fotoshoppen en de spiegel(s) staan er niet compleet op.

              Ik heb maar even een poging gewaagd, ondanks dat het een beetje pixeln**ken was ;)

              #18010918
              spooky26
                Lid sinds:
                20 March 2012

                hee hardstikke bedankt nu kan ik een beetje kiezen.

                ja sorry heb er zelf ook geen verstand van welke foto’s goed zijn te shoppen of niet:hmmz
                maar als dat mij verteld word kan ik daar rekening mee houden inplaats dat helemaal niemand het verteld :???:

                bericht was al 100 nog wat keer bekeken volgens mij en dan kan 1 van die mensen me minstens toch wel ff een andere foto vragen denk ik zo…

                maar heel erg bedankt en ben blij dat we jullie op het forum hebben want we hebben genoeg computer dumies in ons midden :thumb

                #18010919
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Ach, ik zeg altijd maar: groter is beter. Zeker voor een middelmatig fotoshopper als ik is het weleens handig om wat meer ruimte te hebben, dan zijn foutjes niet zo goed zichtbaar :angel

                  En het is ook prettig als de onderdelen die er op moeten liefst ‘compleet’ op de foto staan :p

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.