Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Carbon Fiber
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2009 om 16:02 #17208441
Ik ben op zoek naar hetzelfde carbon fiber partoon zoals wat ik nu in mijn auto heb (dit zit er al standaard in):
Ik wil dit namelijk meer in mijn auto terug laten komen :) Plus ik zou niet weten waar ik zulke stickers vandaan kan halen,, dus kan iemand mij van dienst zijn?
Gr R°bin
1 januari 2009 om 17:38 #17459585ik heb nog geen carbon standaard in een tigra gezien…..
Maar diverse delen kun je verkrijgen bij doncarbon….. hier van het forumdie carbon stickers vind ik compleet waardesloos…
succes
1 januari 2009 om 17:55 #17459586dit zijn carbon-look delen van irmscher waarschijnlijk, maar zeker niet standaard.
1 januari 2009 om 20:28 #17459587is dit niet zo’n bak met water waar lijm/hechtmiddel op gespoten word waarna er een carbon look a like folie op komt en je het deel geschuurd en ontvet en al op kan laten in dompellen ?
:wub:hmmz
1 januari 2009 om 20:29 #17459588zo werkt carbon-look spul ja…
1 januari 2009 om 20:34 #17459589origineel gepost door Njoy_Corsa
zo werkt carbon-look spul ja…zouden ze zo het deur werk niet hebben behandeld ?
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit is geleverd door irmscher :)
2 januari 2009 om 08:42 #17459590origineel gepost door corsaboy
ik heb nog geen carbon standaard in een tigra gezien…..
Maar diverse delen kun je verkrijgen bij doncarbon….. hier van het forumdie carbon stickers vind ik compleet waardesloos…
succes
Ik heb al contact gehad met doncarbon en ik vroeg aan hem of hij hetzelfde patroon had als ik heb,, maar hij kon me niet verder helpen :/
2 januari 2009 om 09:26 #17459591origineel gepost door 1985
origineel gepost door Njoy_Corsa
Irmscher heeft dit ZEKER geleverd.
Soms nog op ebay te vinden voor hoge prijzen.
2 januari 2009 om 10:34 #17459592origineel gepost door Njoy_Corsa
origineel gepost door 1985
origineel gepost door Njoy_Corsa
Irmscher heeft dit ZEKER geleverd.
Soms nog op ebay te vinden voor hoge prijzen.
:o cool :o
:jerry heb ik als cultuur barbaar weer iets geleerd :jerry:wub
heeft irmscher dan ook de middenconsolle van de tigra’s gedaan ?
2 januari 2009 om 11:04 #17459593origineel gepost door 1985
is dit niet zo’n bak met water waar lijm/hechtmiddel op gespoten word waarna er een carbon look a like folie op komt en je het deel geschuurd en ontvet en al op kan laten in dompellen ?:wub:hmmz
Dat lijkt me een veel beter idee :P ik heb al een paar mailtjes rond gestuurd naar een aantal bedrijven die dit doen.. Op hoop van zegen :( :P
2 januari 2009 om 12:07 #17459594origineel gepost door R°bin
Dat lijkt me een veel beter idee :P ik heb al een paar mailtjes rond gestuurd naar een aantal bedrijven die dit doen.. Op hoop van zegen :( :Pik ken het alleen maar van TV. Maar eigenlijk ziet het er niet zo heel erg moeilijk uit.
Ik weet niet wat dat folie en toebehoren (lijm activator etc) allemaal kost, maar volgens mij moet het ook wel zelf te proberen zijn. (afhankelijk wat zo’n set kost natuurlijk)
4 januari 2009 om 14:16 #17459595Irmscher heeft het inderdaad geleverd. In ieder geval zeker voor de Corsa, mijn moeder heeft het ook in de Corsa zitten.
Staat soms ook wel op ebay.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.