Camera in de auto?

Forumindex Forums Modellen Corsa Camera in de auto?

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211602
    Onderbroekie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2007

      ik heb een vraag, ik woon in een drukke straat waar veel wordt ingebroken :swear vanacht doel bewuste actie 1 auto achter mijn Corsa hadden ze een golf 4 raampie in geslagen.

      Ik heb zelf alarm op de corsa zitten die het uitstekend doet. maar is er geen camera voor in de auto die 360 graden rond draaid en die je vanaf je pc kan bedienen? Of wat anders. Want ik wordt er schijtziek van:swear

      #17514998
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        Is altijd mogelijk, er zijn van die speciale voeten verkrijgbaar voor camera’s die via een computer verbonden zijn (dacht via COM of LPT). Dan zou je dus een computer in je auto moeten hebben welke je remote (via bijv wireless) kunt bedienen. Gelijk kan de camera foto’s maken door op een door jou ingestelde tijd.
        Ik denk dat er ook wel camera’s bestaan met een voet die gelijk wireless erin hebben, dan valt het computer gedeelte weg.

        #17514999
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          Ik wil zeker geen computer in bouwen aangezien hier alleen maar mensen mee kijken in de auto.

          Ik had in gedachten een klein ronde camera onder de achteruit spiegel die 360 graden rond draaid. ( ik heb teveel naar de nieuwe bmw’s gekeken geloof ik)

          Waar verkopen ze de camera’s met de wireless? Ben beniewd naar de prijs :hmmz

          #17515000
          5chaap2k
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004
            #17515001
            croshok
              Lid sinds:
              23 April 2008

              Bij mij is een paar weken terug ook mijn raam ingeslagen bij mijn b-tje en mijn buitenspiegel gedemonteerd.

              Doelbewust om de spiegel te doen geweest, want ik zag daar ook lakschade van een schroevendraaier. En de auto is verder leeg. Bank ligt plat radio werkt niet en zit ook geen front bij.

              Ik hoop maar dat de nieuwe “eigenaar” die grote kraan van mammoet een keer over het hoofd ziet in MIJN spiegel. Kan hij van mij de …….. krijgen, want tweede keer in een jaar schade komt ook een keer me strot uit. Ga naar de sloop en blijf met je tering poten van mijn auto af!

              Ben nu te herkennen aan maar een buitenspiegel!

              #17515002
              TonSR
                Lid sinds:
                29 October 2007

                er zijn voor relatief weinig geld camera met ingebouwde zendertjes tekoop daar zit een klein ontvangertje bij met schermpje
                op het moment dat de camera beweging registreerd dan schiet het beeldschermpje aan ding heeft 3 kanalen bolcameraatje is voorzien van
                groothoeklensje.zou je eens moeten informeren bij conrad electronics.
                vgr tonsr.
                ps
                dacht dat de afstand 150-200 meter berijk was ,maar daar ben ik niet zeker van.

                #17515003
                Onderbroekie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 July 2007

                  Het wordt steeds gekker, in de garage heb je zelfde probleem ook dat is echt te triest voor woorden. Vooral als het een gezamelijk garage is.

                  Of ik moet een sms alert ofzo iets halen en dan aansluiten, daarvoor moet ik contact opnemen met clifford :mad:

                  #17515004
                  JFHSas
                    Lid sinds:
                    13 March 2008

                    360 gr. rond wordt een prijzig verhaal. Ze zijn er wel. Axis is een van de betere merken in deze.
                    Neem een draadloze IP-cam met ingebouwde webserver zoals Sitecom. Kun je zo instellen dat er periodiek of bij beweging-detectie een foto/filmpje naar je compu wordt gestuurd. Vereist is wel dat je thuis een draadloze router hebt (WiFi). Voeding zal je moeten aanpassen; de meeste werken op 5V.

                    Die andere systemen die een signaal naar je TV/Compu/Video/HDrecorder sturen worden vaak gestoord door andere draadloze app. (Van jezelf of de buren!) Daarvan heb ik er nog één liggen (Elro). Mag je komen halen om uit te proberen.

                    #17515005
                    Onderbroekie
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 July 2007

                      origineel gepost door 5chaap2k
                      http://www.ipcam-webshop.nl/

                      dure geintje allemaal :jerry

                      #17515006
                      JFHSas
                        Lid sinds:
                        13 March 2008

                        Nou, dan kan dit topic nu ook op slot!

                        #17515007
                        Onderbroekie
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 July 2007

                          wrm dan ?

                          misschien hebben andere mense nog tips of advies voor me :hmmz

                          #17515008
                          Jerk
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 July 2004

                            Ik heb zelf hier een camera gekocht……

                            http://www.wilnic.nl/

                            En ik kan je vertellen dat dat aardig werkt en ook nog een beetje betaalbaar is.

                            In het krantje van de Makro staat nu ook een mooi set,
                            daar zaten 4 infraroodcamera’s in met een hardeschijfrecorder.
                            Kostte net geen €300 incl btw

                            #17515009
                            Onderbroekie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 July 2007

                              origineel gepost door Jerk
                              Ik heb zelf hier een camera gekocht……

                              http://www.wilnic.nl/

                              En ik kan je vertellen dat dat aardig werkt en ook nog een beetje betaalbaar is.

                              In het krantje van de Makro staat nu ook een mooi set,
                              daar zaten 4 infraroodcamera’s in met een hardeschijfrecorder.
                              Kostte net geen €300 incl btw

                              Jerk tnxs voor de tip!

                              Helaas ontvang ik thuis geen makro krantje :cry

                              #17515010
                              Jerk
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                9 July 2004

                                Je kan wel gewoon de folders op http://www.makro.nl bekijken ;)
                                Hij staat in de folder Non-Food

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.