calibra tussenbak

Forumindex Forums Overige 4×4 calibra tussenbak

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 101 tot 105 (van in totaal 105)
  • Auteur
    Berichten
  • #17869894
    lemmuh
      Lid sinds:
      29 July 2005

      16V Calibra had me de foto’s even doorgestuurd, bij deze.


      #17869895
      kadett4x4
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        zit er nou een plaat omheen, of wat moet ik me hier bij voorstellen.
        vind het wel grof geld voor zoiets, wat is er allemaal aan gebeurd dan??

        groeten.

        #17869896
        16VCalibra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2008

          Ja zit een plaat omheen.. Plaat vangt waarschijnlijk het torderen van de tussenbak op wat ze met serieus vermogen doen. Dat is bij mij ook gebeurd en dan klapt ie uit elkaar…

          Wat er allemaal aan is gedaan, geen idee. Maar 3500 euro voor zo een bak die er tog een keer mee ophoud vind ik persoonlijk erg duur…

          Ik heb nu de gehele 4 motion aandrijflijn kunnen kopen voor veel minder dan 3500 euro.. Die 4motion blijft tenminste heel. Kijk maar eens naar Boba motoring… Pas maken naar de LET gaat wel wat tijd inzitten maar in mijn ogen heb je dan een betrouwbaar 4×4 systeem en ben je uniek. Hopelijk zal ik dan de eerste zijn met een Calibra 4motion in Nederland hahaha.

          Trouwens Jeroen, bedankt voor het uploaden van de foto’s ;)

          Groetjes Ram

          #17869897
          kadett4x4
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            Zou wel gaaf zijn, maar is een 4motionbak niet computer gestuurd ofzo.
            Dacht dat ik dat pas opving in de vw scene, en weet niet of dat pas gaat bij opel.systeem.
            Of je moet dat misschien hetzelfde kunnen maken als mij, zonder computer en zekering 19.
            Maar ben wel.benieuwd.

            Groeten.

            #17869898
            16VCalibra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 July 2008

              Dat is de haldex ja. Daar heb je ook controllers voor. Je zou em dus met een controller kunnen laten regelen. Maar je zou em ook 50/50 kunnen maken en dan heb je geen controller nodig. Zal kijken wat ik gaat doen..

            5 berichten aan het bekijken - 101 tot 105 (van in totaal 105)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.