calibra rwd project

Forumindex Forums Modellen Calibra calibra rwd project

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346829
    swa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 October 2011

      hallo dit is mijn calibra
      calibra
      aangezien ik hiervoor toch nooit men geld terug zal verdienen ga ik er iets gek mee doen.

      RWD .
      wat heb ik ondertussen ?
      motivatie .
      een omega a 2.0 .automaat hellaas .
      plaats om het te doen en de tools .
      met ik mechanische kennis en men maat kennis in hersteling van kompleet kromme wagens .

      wat onbreek ik ?
      een bak en schakel mechanisme weet ook niet wat beste bak is om hier op te zetten .
      iets om eerste versnelling sensor af te zetten .
      iets om de tut op motor naar de andere kant te draaien op de gasklep .

      natuurlijk heb ik al eens gekeken hoe andere het doen maar nooit echt een exact hoe ze het gedaan hebben .

      ik zie er met motor ver nar voren gezet . vind ik slecht idee gaat er veel gewicht voorbij de voorwielen .
      ik zie er met gewoon cardankoppen in de de bak steken voor vooraan en dan op de tussenbak werken -.- need dat doe ik dus niet .

      wat ik ook wel wil doen ondertussen dat alles zo open en bloot ligt is een nieuwe intercooler.
      omdat ik die een nieuwe plaats wil geven .misschien heeft hier iemand een mooie website met ruime keuze en mooi veel afmetingen erbij .

      sorry voor spelfouten praat laatste jaren meer frans dan nederlands .

      #18346830
      swa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 October 2011

        kan zijn dat foto niet zichtbaar is omdat ik niet echt een website heb hiervoor .

        #18347417
        2slow
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 October 2006

          Hoi, leuk project. Heb geen ervaring hiermee en ben niet uitermate technisch dus kan je niet verder helpen daarmee. De foto plaatsen dat moet je idd. doen via photobucket oid.

          Succes!! :good:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.