calibra dtm no 667 met schade

Forumindex Forums Modellen Calibra calibra dtm no 667 met schade

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209007
    erosnl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 December 2006

      ik kwam deze tegen op schadeauto’s.nl
      mischien iets voor iemand hiero

      gr erik

      http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=349151&from=96

      #17467991
      imported_Gsifreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        al is het een DTM vindt hem niet echt goedkoop!

        #17467992
        Pastra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2007

          nee, en heeft ergens onder gezeten aangezien het een dwarse schade is…achterop een trailer denk ik?

          en voor die prijs koop je een nette normale!

          #17467993
          erosnl
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 December 2006

            ik kwam hem toevallig tegen ik weet ook niet of het iets is of hij te duur is :sleeping

            #17467994
            Bandiet
              Lid sinds:
              18 November 2004

              Ik vind de prijs nog niet zo gek hoor, kan alleen de schade niet zo goed beoordelen. Voor dat bedrag koop je idd ook een Calibra zonder schade (in alle motorvarianten). Ik denk dat een goede Calibra wel een leuk bedragje waard is. Hoe vaak komt het wel niet voor dat iemand een gare Calibra koopt voor iets minder en er een fortuin in moet stoppen, alleen om m op de weg te houden… Kun je beter bij aanschaf iets meer betalen voor een goede (of niet dan).

              Oh ja, dat nummer zegt niets. Bij CTN hebben we eens twee originele DTM Calibra’s gehad met hetzelfde nummer :jerry

              Gr. Diederik

              #17467995
              Pastra
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 February 2007

                HUH:O typefoutje zeker?

                #17467996
                AsconaC20NE
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 December 2004

                  tis wel een super nette auto, prijs valt nog wel mee hoor….

                  als je zelf handig bent met schades, en alles al in kleur koopt.

                  nieuwe motorkap, koplamp, bumper, voorscherm, bumperbalk, radiator en wat kleine dingen. Er wordt genoeg calibra’s gesloopt wat je goede donordingen voor kunt gebruiken.

                  Calibra zelf lijkt mij een hele nette met niet al te veel kilometers, met een beetje handigheid ben je voor minder dan 3000 euro klaar denk ik, al ik een schade op een foto moeilijk te bekijken…

                  #17467997
                  HardBase
                    Lid sinds:
                    30 November 2004

                    origineel gepost door AsconaC20NE
                    tis wel een super nette auto, prijs valt nog wel mee hoor….

                    als je zelf handig bent met schades, en alles al in kleur koopt.

                    nieuwe motorkap, koplamp, bumper, voorscherm, bumperbalk, radiator en wat kleine dingen. Er wordt genoeg calibra’s gesloopt wat je goede donordingen voor kunt gebruiken.

                    Calibra zelf lijkt mij een hele nette met niet al te veel kilometers, met een beetje handigheid ben je voor minder dan 3000 euro klaar denk ik, al ik een schade op een foto moeilijk te bekijken…

                    En hopen dat ie niet opnieuw gericht hoeft te worden! Als het een automaat is dan ben je bijna 300 euro lichter voor een nieuwe radiateur, heb precies hetzelfde gehad met mijn V6.

                    #17467998
                    AsconaC20NE
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 December 2004

                      ik ga er van uit dat als hij gericht moet worden, dat de airbags dan ook zeker geklapt zijn… Het lijkt er inderdaad ook op dat hij op een trailier of iets geklapt is. Maar op een foto is een schade wel moeilijk te bepalen.

                      dit is een handgeschakelde auto…. als met al ben je met deze auto rond de 3000 klaar als je handig bent. De prijs is in ieder geval niet veeeel te hoog.

                      #17467999
                      Calibrainpower
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Waarschijnlijk heeft ie ook schade aan het frontje en dan moet je sowieso al gaan lassen. Hij is aardig aan de prijs vind ik persoonlijk.

                        Wel typisch, ik heb mijn zwarte V6 DTM uit ’97 ook met schade gekocht ( bumper, scherm en deur ) bij dit zelfde bedrijf in Wamel. Hij is met al zijn auto’s aardig aan de prijs maar je kunt er goed mee onderhandelen. king:

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.