Calibra Cabrio

Forumindex Forums Modellen Calibra Calibra Cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 251 tot 253 (van in totaal 253)
  • Auteur
    Berichten
  • #17464658
    pascal1109
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 November 2007

      Ach tuurlijk niet. Die Manta staat al 40 jaar te staan.
      Als je daar mee wil rijden, moet je ook eerst alles vervangen.
      En zo enorm goed zag dat ding er nou ook weer niet uit vond ik (ik heb er naast gestaan en in gezeten toen die nog in Schijndel stond)

      Ik praat de prijs overigens niet goed he, ik vind het ook nu weer belachelijk veel geld, maar ik snap de gedachtegang van de eigenaar wel. Als dat ding toch niet in de weg staat, waarom dan niet aanbieden voor zo’n prijs. Als de juiste liefhebber dit spot, heeftie het er wel voor over (mits in nette staat natuurlijk).

      #17464659
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        @pascal1109 wrote:

        Ach tuurlijk niet. Die Manta staat al 40 jaar te staan.
        Als je daar mee wil rijden, moet je ook eerst alles vervangen.
        En zo enorm goed zag dat ding er nou ook weer niet uit vond ik (ik heb er naast gestaan en in gezeten toen die nog in Schijndel stond)

        Ik praat de prijs overigens niet goed he, ik vind het ook nu weer belachelijk veel geld, maar ik snap de gedachtegang van de eigenaar wel. Als dat ding toch niet in de weg staat, waarom dan niet aanbieden voor zo’n prijs. Als de juiste liefhebber dit spot, heeftie het er wel voor over (mits in nette staat natuurlijk).

        Juist daarom is die het geld waard. Nog nooit wat aan gebeurd en zo goed als niet gereden.
        Een waarin gereden zou zijn, en onderhoud aan is gepleegd is vele malen minder waard.

        #17464660
        pascal1109
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2007

          Een item waar er vele malen minder van zijn, is per definitie meer waard dan iets waar er veel meer van zijn.
          Ongeacht de staat.

          Enne…de prijs is nog steeds minder dan de helft van waar die manta voor staat nu :mrgreen:

        3 berichten aan het bekijken - 251 tot 253 (van in totaal 253)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.