Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › c20ne zonder lamda? zou toch niet kunnen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2010 om 21:18 #17221119
vraag hoe kan het dat mijn c20ne zonder lamda meer koppel en meer toeren maakt als met de lamda?
heb de drie rij computer met de ronde lmm.
ik sta echt voor een raadsel nu , wie heeft het antwoord?gr chris
11 mei 2010 om 21:33 #17670823Heb je alleen de lambda stekker los liggen ?
Of is er meer gebeurt ?
11 mei 2010 om 21:36 #17670824of heb je een ecu van een kadet c20ne zonder lambda
dan loopt hij beter12 mei 2010 om 02:54 #17670825heb je het gemeten?
een c20ne zonder lamda.. brand je mm lampje niet? want als je stekker los ligt oid dan zou dat lampje moeten branden en gaat ie over in nood loop..
12 mei 2010 om 05:33 #17670826op de bank met dat ding..
meten is weten,Wat je terug wilt zien is CO, vermogen bij de verschillende toerentallen en het koppel.
Dan kun je er pas zeker van zijn dat er verschil in zit..
12 mei 2010 om 06:30 #17670827is het geen 20seh ?
12 mei 2010 om 20:38 #17670828of een 20NE
Willem
12 mei 2010 om 20:47 #17670829okay het is een cross auto .
zonder kat maar met demper en lamda,drie rij comp en ronde lmm.
toen ik de uitlaat verloor incl lamda en demper dus alleen nog de bami pijp
had ik in eens veel meer vermogen en koppel .volgens mij kan dit helemaal’
niet in de theorie vermogen bij hoog toeren okay dat kan maar koppel onderin????????????????12 mei 2010 om 21:01 #17670830zonder tegendruk zou een atmo motor helemaal beroerd moeten trekken..
Doordat er helemaal geen tegendruk is op dat moment verlies je juist normaal echt veel vermogen
Alleen lijkt en voelt het meer door het extra kabaal wat wordt veroorzaakt door die open brul pijp13 mei 2010 om 09:44 #17670831nee corsaboy het was echt niet het geluid ,een andere crossauto reed eerst continu achter/naast me toen ik de uitlaat verloor kon hij me niet meer bijhouden ,deze jongen kwam zelfs naar me toe om te vragen of ik eerst inhield tevens liep ik in op de koplopper voor het echte bewijs is er op youtube een filmpje (finale rutten)http://www.youtube.com/watch?v=WrE6ga5BKbc&feature=channel
13 mei 2010 om 10:47 #17670832het kan aan mij liggen maar zo extreem harder ging je toch niet zonder uitlaat??
13 mei 2010 om 10:51 #1767083313 mei 2010 om 14:51 #17670834origineel gepost door opelkadetje
het kan aan mij liggen maar zo extreem harder ging je toch niet zonder uitlaat??nee inderdaad
eerste keer dat ik dat filmpje bekeek leek het ook heel anders er is vast mee geknoeit;)maar snap nog steeds niet dat hij goed uit de bochten kwam zonder de uitlaat:hmmz
30 mei 2010 om 12:58 #17670835Nou we hebben het er vrijdag al even over gehad chris maar maarten had een lekker band rechtsvoor op het moment dat jij je uitlaat verloor. Waarschijnlijk leek door het gebrul dat die wel veel harder liep en doordat maarten zachter ging door zijn lekker band het een samenloop van omstandigheden was!
Er zijn bij ons inderdaad wel jongens die zonder lambda rijden! De stekker is dan gewoon niet aangesloten en de sonde verwijderd. En deze computers zijn niet omgebouwd! Het kan wel en ze lopen er niet minder om!
30 mei 2010 om 17:16 #17670836ben er al achter wat ik moet doen stefan ,heb ook even test gereden en dat was goed.
30 mei 2010 om 19:37 #17670837ik rij ook zonder demper en kat (dus niet veel tegen druk) met mijn astra maar wel met lamda,en hou de rest ook goed bij.
heb zelfs het idee dat hij beter trekt bocht uit!
wat is er nu dan waar aan het verhaal,moet hij tegen druk hebben of niet????1 juni 2010 om 09:45 #176708381 demper voor tegen druk is leuker voor de oren vind ik persoonlijk
Heb hier een astra gsi (seh) staan/rijden en moet zeggen met demper als je gas terug neemt en meteen weer vol gas geeft dat die beter reageert !Is een gewone demper van een 1.6 16v omgelast zodat die meteen aan het spruitstuk kan.
En rij altijd mee vooraan in de lokale crossen in het oosten van het land.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.