BringGo Navigatie is een drama

Forumindex Forums Modellen Corsa BringGo Navigatie is een drama

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366206
    Cor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 July 2018

      Beste mede Opel rijders,

      Als u een BringGo navigatie heeft, VOER DAN DE LAATSTE UPDATE NAAR 2.5.11 NIET UIT !!!
      Na installatie van deze versie zult u merken dat uw BringGo app voor de zoveelste keer weer crasht.

      In 2015 kocht ik een Opel Corsa.
      De bijbehorende navigatie is van het begin af aan onbetrouwbaar geweest.

      Omdat de applicatie op een mobiele telefoon draait en geleverd wordt door een koreaans bedrijf,
      stelt de klantenservice van Opel dat zij geen partij in dit probleem zijn.

      De garage kan niets voor mij doen;

      Opel Nederland distancieert zich van het probleem;

      BringGo, de leverancier van de BringGo navigatie app is alleen per email te bereiken en heeft in het verleden maanden nodig gehad om urgente problemen te fixen;

      Rechtsbijstand kan me niet helpen omdat de leverancier in Korea zit.

      Wie heeft er dezelfde ervaringen ???

      Cor van Zundert

      Eindhoven.

      Intussen heb ik een auto met een niet werkende navigatie en zie ik weer aankomen dat garage, Opel en BringGo hier de schouders voor ophalen.

      #18366208
      Cor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 July 2018

        Let op: de laatste update die niet werkt is 2.5.13

        #18366409
        richardw
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Zelfs als hij wel werkt is het een drama. Dus beter een andere navigatie programma gebruiken op je telefoon of een ander navigatiesysteem.

          #18367910
          Geert timmerman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 August 2019

            Ik heb onlangs een opel adam met de bringgo app aangekocht (een wagen van net 3 jaar)

            Nu wil ik de app installeren op mijn smartphone en blijkt dat de app niet kan geinstalleerd worden op een android 9 smartphone (de nieuwe generatie) en dat er geen ondersteuning meer is voor android 8.

            Hiervoor heb ik contact opgenomen met bringgo – deze schuiven de bal door naar Opel.

            Opel zegt op zijn beurt dat het de verantwoordelijkheid is van Bringgo.

            Volgens mij is dit een gedeelde verantwoordelijkheid en is het Opel die een overeenkomst aangegaan is met Bringgo en niet wij.

            Opel weigert dus om service te geven naar zijn klanten toe en hierdoor zit ik met een opel adam van nauwelijks 3 jaar oud met een waardeloze boordcomputer.  Ook was er een uitleg over een overname van Opel door …. – ook al is er een overname, de verantwoordelijkheden gaan ook mee.

            Ik zou zeggen , Opel …. :applause01:  goed bezig.   Als dit niet opgelost raakt komt er nooit nog een opel op mijn hof – mijn eerste ervaring met Opel is er al meteen eentje in mineur !!

            Dus, iedereen met de bringgo app – bij aanschaffing van een nieuwe smartphone (of zelfs een i-phone), verder gebruik van de app zal niet meer mogelijk zijn !

            #18474068
            eerste-opel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 March 2010

              Via grote vriend Google dit topic gevonden. Ik zit namelijk met een probleem met de navigatie!

              Ik rijdt een Opel van 2015. En helaas ben ik zo stom geweest om vandaag mijn de app Bringgo op mijn Samsung Galaxy S7 te updaten naar 2.5.16 met als gevolg dat ik het startscherm krijg en enkele ogenblikken later ‘BringGo’ is gestopt.
              Vorig jaar oktober (1 oktober volgens mij) heb ik Bringgo een mail gestuurd waar 4 dagen later automatisch antwoord op kwam wel ’ticket’ nummer mijn aanvraag gekregen had. Nooit heb ik antwoord gehad!!!! De reactietijd kan variëren van het aantal vragen waarmee we te maken hebben. Dat moeten er wel érg veel zijn als ik 10 maanden later nog geen antwoord heb.
              Tot net voor de update kon ik de app (en daarmee dus navigatie) nog gebruiken. Vanaf later vanavond (na de update) niet meer.
              Overigens als ik mijn S7 die alweer 4 jaar oud is vervang zit ik natuurlijk met hetzelfde probleem.

              Weet iemand of het mogelijk is om de laatste update te verwijderen zodat je wellicht wel weer een werkende app krijgt?
              Of is dit gewoon een gevalletje dom dat je hem geüpdatet hebt en vanaf nu is BringGo nooit meer te gebruiken. Gebruik Google Maps vanaf het kleinere telefoonscherm maar of iets dergelijks?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.