Ik heb onlangs een opel adam met de bringgo app aangekocht (een wagen van net 3 jaar)
Nu wil ik de app installeren op mijn smartphone en blijkt dat de app niet kan geinstalleerd worden op een android 9 smartphone (de nieuwe generatie) en dat er geen ondersteuning meer is voor android 8.
Hiervoor heb ik contact opgenomen met bringgo – deze schuiven de bal door naar Opel.
Opel zegt op zijn beurt dat het de verantwoordelijkheid is van Bringgo.
Volgens mij is dit een gedeelde verantwoordelijkheid en is het Opel die een overeenkomst aangegaan is met Bringgo en niet wij.
Opel weigert dus om service te geven naar zijn klanten toe en hierdoor zit ik met een opel adam van nauwelijks 3 jaar oud met een waardeloze boordcomputer. Ook was er een uitleg over een overname van Opel door …. – ook al is er een overname, de verantwoordelijkheden gaan ook mee.
Ik zou zeggen , Opel …. goed bezig. Als dit niet opgelost raakt komt er nooit nog een opel op mijn hof – mijn eerste ervaring met Opel is er al meteen eentje in mineur !!
Dus, iedereen met de bringgo app – bij aanschaffing van een nieuwe smartphone (of zelfs een i-phone), verder gebruik van de app zal niet meer mogelijk zijn !
Bestaat er een andere mogelijkheid om dit probleem op te lossen ?