breuk achterruitverwarming vectra B `96

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen breuk achterruitverwarming vectra B `96

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276049
    patrick343343
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2016

      Goedendag,

      Ik had al een tijdje problemen dat mijn fm radio ging storen als ik achterruitverwarming inschakelde,
      nou las ik dat dit te maken kon hebben door een kapotte achterruitverwarming.
      Toen ik vanmiddag me auto portie liefde ging geven, viel mij op tijdens het poetsen van de achterklep dat er
      een stuk of 5 draadjes zijn gebroken/verbrand/kaput hier zijn er 2 als voorbeeld.


      ][/url:okddzow7]
      deze is het grootst/duidelijkste

      nou werdt ik door een kennis gewezen op reparatiesetjes voor deze ‘breuken’ ik ben gaan zoeken en kwam op een website dit tegen



      is er iemand hier die met deze materialen bekend is en of het ook daadwerkelijk werkt

      of is het verstandiger om iemand op de achterraam te plakken voor een nieuw raam+verwarming

      mvg patrick

      #18315251
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Ik heb dat soort spul liggen ergens en daarmee een paar jaar geleden de draadjes hersteld bij mij die stuk waren en dat werkt nog steeds perfect!
        king:

        #18315252
        patrick343343
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 March 2016

          Gaan we dat proberen ipv meteen nieuw achterraam kost bak geld

          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.