Brandstofleding Monza/Senator 2.8H

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Brandstofleding Monza/Senator 2.8H

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356018
    Royale
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2016

      Hi Allemaal,

      Ik ben voor mijn Monza 2.8H uit 1979 op zoek naar de metalen brandstofleding die tussen de brandstofpomp en de verdamper zit. Heeft iemand er nog eentje liggen?

      #18356058
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Gewoon een universele halen, en zelf ff buigen.

        #18356076
        Royale
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2016

          Hi, waar zou ik die kunnen krijgen?

          #18356086
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            Om nu bij een Automaterialen zaak te vragen naar dergelijke leiding gaat vaak niet werken.

            Neem een stuk koper, makkelijker on vorm te buigen, en eenvoudig aan te komen.

            Denk aan een,

            lpg inbouwer Of caravan reparateur, of een betere Automaterialen zaak

            neem je oude leiding mee, om de lengte eenvoudig te meten, of als deze nog gemonteerd zit, houd je er een touwtje bijlangs, en knipt deze op dezelfde lengte af.

             

            succes.

             

            oja, de mogelijke aansluit koppelingen Kun je, of hergebruiken, of van de bestaande leiding een stukje afzagen/snijden, van ongeveer 3cm en de oude leiding met koppeling kopelen aan je brandstofpomp of carburateur, en het koper weer koppelen aan deze leiding met een stukje brandstofslang, en slangklemmen

             

             
            <p style=”text-align: right;”></p>

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.