Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › Brandstofinspuitrelais en brandstofpomp relais
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2008 om 17:10 #17207463
Hallo,
Ik heb nu een 20SEH in mijn D kadett hangen maar ik krijg de brandstofinspuitrelais en de brandstofpomprelais niet aangesloten.
Weet iemand hoe dit moet en/of heeft een schema hiervan ?
Groeten Glenn
8 augustus 2008 om 22:11 #17419208brandstof inspuit relais en Brandstof pomp relais??
ik heb aan bij de SEH typen staan sleutelen (vaste en verstelbare ontsteking type)
maar bijde hadden een Combirelais, brandstofpomp en inspuit relais in 1.
deze kan ook stuk zijn, gaan vaak stuk.
Willem
9 augustus 2008 om 07:22 #17419209origineel gepost door wim-v6
brandstof inspuit relais en Brandstof pomp relais??ik heb aan bij de SEH typen staan sleutelen (vaste en verstelbare ontsteking type)
maar bijde hadden een Combirelais, brandstofpomp en inspuit relais in 1.
deze kan ook stuk zijn, gaan vaak stuk.
Willem
Ik heb hier een relais in men handen met 6 aansluitingen, volgens het schema een brandstofinspuitrelais, en ook nog een relais met een zekeringentje ervoor dat schijnt het brandstofpomprelais te zijn, Nou zag ik wel op het schema van de SEH dat de rood/blauwe draad word gepakt voor de brandstofpomp, kan ik dat brandstofpomprelais vergeten en gewoon dat ene relais met 6 aansluitingen pakken? en dan op de rood/blauwe draad de brandstofpomp zetten ?
9 augustus 2008 om 11:26 #17419210Waaaaccccht :P hahaha :’) :jerry ik had men toeterrelais aangezien voor een relais van de brandstofpomp ! Dit omdat hier ook rood/blauwe draad aanzit, heb het even nagekeken in het schema en het is idd het relais voor de toeter.. Dit relais zit zegmaar als je voor de motor staat rechts in de hoek gemonteerd achter je veerpootschotel zegmaar… ( aan de bestuurderskant dus )
:’) Probleem opgelost ! haha.. nu ff de kabeltjes allemaal solderen draad naar achter toe, brandstofpomp eronder, tank eronder en starten maar ! :P
17 augustus 2008 om 17:44 #17419211bij mij is het inderdaad ook maar 1 relais.. maar ik heb ook d ekabelboom van de kadett overgenomen. Deze zat hier al in aangesloten.
18 augustus 2008 om 17:49 #17419212origineel gepost door custom
bij mij is het inderdaad ook maar 1 relais.. maar ik heb ook d ekabelboom van de kadett overgenomen. Deze zat hier al in aangesloten.jah ik ook ja :P maar ik dacht altijd dat het andere relais van de pomp was, terwijl die dus van de claxon is :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.