Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › brandstof vraagje 2.8S
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2009 om 17:34 #17209003
Ik heb zoals sommigen van jullie weten een 2.8S van een ’79er Senator in m’n A Rekord gehangen.
M’n vraag is hoe de benzine slangen aangesloten moeten worden op het benzine reservoirtje wat voor op het spruitstuk staat……..
er zitten drie aansluitingen op, twee aan de bovenkant en één aan de onderkant maar welke slang komt waar????laat maar eens horen:vertag
27 februari 2009 om 12:34 #17467944niemand?????:(:(:(
27 februari 2009 om 14:27 #17467945:)1 gaat naar je radiator.(overloop)
2 gaat naar je inlaatbuis
3 naar je waterpomp dacht ik27 februari 2009 om 15:09 #17467946Euhhh, het gaat hier over de benzine slangen…….:thumbup:thumbup
27 februari 2009 om 15:10 #17467947heeft een 2.5 ook zo iets? Dan kan ik even kijken.
27 februari 2009 om 15:14 #17467948Koekie gooi er effe een fototje bij,plaatje bij het praatje is wel zo gemakkelijk;)
27 februari 2009 om 15:34 #17467949origineel gepost door m400
Euhhh, het gaat hier over de benzine slangen…….:thumbup:thumbup:cool:oeps, niet goed gelezen. ik zag reservoirtje en dacht gelijk aan het koelvloeistof bakje:wub
over de benzine kan ik niets zeggen, geen flauw idee wat je bedoelt27 februari 2009 om 21:38 #17467950Ik weet wel wat je bedoeld.
Volgens mij gaat de bovenste naar de carburateurs,de 2 onderste weet ik gezien het huidige promilage ff niet king:28 februari 2009 om 18:44 #17467951er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
enig idee?????28 februari 2009 om 18:48 #17467952AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Koekie
er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
enig idee?????ontsteking wel op tijd staan??
en bougie kabels op de juiste volgorde??normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz
1 maart 2009 om 21:12 #17467953origineel gepost door Koekie
Ik heb zoals sommigen van jullie weten een 2.8S van een ’79er Senator in m’n A Rekord gehangen.
M’n vraag is hoe de benzine slangen aangesloten moeten worden op het benzine reservoirtje wat voor op het spruitstuk staat……..
er zitten drie aansluitingen op, twee aan de bovenkant en één aan de onderkant maar welke slang komt waar????laat maar eens horen:vertag
ik heb bij men senator 2800s het potje er een tijd af gehad en loopt net zo goed als ik hem er tussen heb
de bovenste is retoer
de midelste aanvoer
en de onderste na de cabarateur2 maart 2009 om 21:17 #17467954origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Koekie
er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
enig idee?????ontsteking wel op tijd staan??
en bougie kabels op de juiste volgorde??normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz
hij doet het inmiddels:jerry
De motor was lopend uit een auto gekomen volgens de verkoper en vervolgens aan de kant gezet…..nou niet dus want de ontstekings pin zat er 180 gr verkeerdom in:fy1:fy1
@obelix ,dat reservoirtje heb ik dan per toeval goed aan gesloten,evengoed bedankt voor je reactie.
maar hoe doe je dat dan met de retour als je dat ding er tussen uit laat?3 maart 2009 om 07:53 #17467955Hey koekie,
Is dat een zenith carb. ? Ken dat reservoirtje niet bij mijn 2,5S, heb je niet een foto’tje voor me. Heb nog altijd problemen met carb. op benzine.
3 maart 2009 om 20:35 #17467956origineel gepost door Koekie
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Koekie
er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
enig idee?????ontsteking wel op tijd staan??
en bougie kabels op de juiste volgorde??normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz
hij doet het inmiddels:jerry
De motor was lopend uit een auto gekomen volgens de verkoper en vervolgens aan de kant gezet…..nou niet dus want de ontstekings pin zat er 180 gr verkeerdom in:fy1:fy1
@obelix ,dat reservoirtje heb ik dan per toeval goed aan gesloten,evengoed bedankt voor je reactie.
maar hoe doe je dat dan met de retour als je dat ding er tussen uit laat?geen retour een bout in de retourleiding gedrukt
en reed perfect -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.