Bougies Opel Astra J

Forumindex Forums Techniek Ecotec Bougies Opel Astra J

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277396
    Chappo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2015

      In mijn Opel Astra J 5 drs. uit 2011 zitten Champion RC10 MCCR 6R bougies. Hoeveel kilometers gaan deze bougies eigenlijk mee?
      Ik heb inmiddels ook al gezocht naar nieuwe bougies van dit merk en type maar die kan ik nergens vinden.
      Zijn deze in Nederland nog wel te koop, en welke merk / type zou een goede vervanging voor deze bougies zijn?

      Dan nog even een andere vraag. Sinds kort valt mij een “geluidje” op in de auto. Als ik weg rij gaat na enkele meters de centrale deur vergrendeling in werking. Na weer een stukje rijden hoor ik dan weer een “geluidje” ergens achter in de auto. Kan het zijn dat dit de vergrendeling van de achterklep is of gaat deze gelijktijdig met de deuren? Het is zo’n geluidje waar je op gaat letten omdat je niet weet wat het is, en het is er eigenlijk elke keer.

      Alvast bedankt voor jullie reactie!

      #18323194
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        Zet er aub fatsoenlijke bougies in. Dat zijn Champions zeker niet. NGK of Bosch is het beste.

        #18338828
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009

          Op zn minst platinum bougies als je langere levensduur wilt hebben. Bij veel nieuwe modellen is wegens de emissie iridium zelfs standaard.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.