boordcomputer in miles

Forumindex Forums Modellen Insignia boordcomputer in miles

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342135
    tonnie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2006

      Dag Allen, mijn naam is Tonnie, niet nieuw op het forum maar wel in dit gedeelte.
      Sinds gisteren trotse eigenaar van een Insignia 2.0T en gelijk 2 vragen die ik de groep in wil gooien.

      Allereerst heeft de auto die ik heb gekocht een tijdje bij de dealer gestaan en is door de dealer voor het ophalen van de auto een nieuwe accu geplaatst (ik had had haast dus afleverbeurt is binnenkort gepland), nu mijn eerste vraag : mijn boordcomputer geeft door het wisselen van de accu nu alles aan in miles i.p.v. kilometers. Is dit iets wat ik zelf kan omzetten of moet dit bij de dealer gebeuren?

      2e vraag gaat over het tanken van E10 benzine, dit zou volgens de diverse bronnen niet schadelijk zijn voor de motor welke ik in mijn Insignia heb liggen, kan ik met een gerust hart E10 tanken?

      mvg, Tonnie

      #18342160
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        1e vraag daar kan ik u geen antwoordt opgeven, misschien met opcom, maar dat laat ik verder aan opcom experts over.
        2e vraag even ->hier<- checken.

        #18342180
        Riesje69
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2012

          Hoi Tonnie,
          je kunt dat verzetten naar km via de drukknop ‘menu’ en het draaigedeelte om door het menu heen te scrollen die op je richtingaanwijzerhandel zit.
          Je hebt daar geen opcom voor nodig.

          Succes.

          #18342273
          tonnie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 February 2006

            @ computerbug, deze link had ik inderdaad ook gevonden, toch bedankt.


            @Riesje69
            , dat heb ik meerdere malen geprobeerd,echter kan ik op de manier alleen de gegevens resetten maar helaas niet omzetten naar km’s. evengoed bedankt.

            Morgen moet ik toch even terug naar de dealer, vraag ik gelijk even of ze dit om kunnen zetten, wordt vervolgd…

            #18342544
            tonnie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 February 2006

              @riesje69, het is toch gelukt via de richtingaanwijzerhendel. Bedankt voor de tip.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.