boordcomputer icm CD70 en nieuwe radio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum boordcomputer icm CD70 en nieuwe radio

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18375308
    Amnesis_NLD
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2020

      Hey mede-opel fanaten!

      ik loop erges tegenaan sinds ik een nieuwe radio een half jaar geleden heb ingebouwt in mijn vectra c ik had de CD 70 orgineel eruit gehaalt en verloopstekkers gebruikt om een mooie JVC met apple carplay ect.. alles werkt prima totdat ik laatst de airco een beurt heb laten geven (deze sinds de aanschaf op 30-10-2019) eigelijk nooit gebruikt/getest  dacht eerst dat die bijgevult moest worden maar blijkt dat je die kun in/uitschakelen in de boordcomputer via de knop van de climate control nou helaas gaat dat aleen als je de orginele radio erin hebt zitten nu zit ik dus met het probleem dat als ik opties wil aanpassen in de boordcomputer zoals de Climate control dit niet gaat met mijn nieuwe headunit is hier een workaround voor? ik heb namelijk geen zin om constant mijn dure radio frampje los te maken om die instellingen aan te passen nu is laatst ook alweer alles gereset omdat ik de accu heb moete wisselen :(

      tevens ben ik opzoek naar de optie waar ik de benzine toevoer kan door laten lopen bij gas los dit is ergens hopelijk uit te zetten

      groetjes,
      rowan

      #18375892
      gwriemersma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2010

        Je zult een andere climate controle moeten hebben.
        Ik zal even een plaatje zoeken

        #18375893
        gwriemersma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 December 2010

          Je zult een andere climate controle moeten hebben.
          ABAF43C1-A3F8-4230-A9A2-7E6C6829FD7C

          #18375926
          Amnesis_NLD
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 February 2020

            die zit er nu ook in deze wordt weergegeven in de display headunit die in het dashboard zit maar om het menu te krijgen moet de cd 70 aangesloten zijn puur voo communicatie meer niet

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.