Boordcomputer Astra H station

Forumindex Forums Modellen Astra Boordcomputer Astra H station

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248192
    h67racing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2008

      Hallo forumleden
      Vandaag ben ik in het blijde bezit gekomen van een astra H staion van 2005 (1.8 16v (z18xe))
      Tijdens de testrit druk ik op de knop bc in het radiopaneel. Op het display verscheen de melding; no function. Bij navraag bij de garagehouder verklaarde hij dat dit een voorbereiding daarvoor was en dit bij de dealer ingeleerd moet worden. :( Dit lijkt mij persoonlijk niet mogelijk, aangezien de auto vrij luxe is uitgevoerd. Misschien vermeldingswaardig, er zit op het stuur geen bediening of iets dergelijks. Wat zou de oorzaak kunnnen zijn?

      #18013901
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Mij klinkt het verhaal van de garagehouder wel geloofwaardig in de oren aangezien er inderdaad een optie is om een boordcomputer / check controle te activeren met de op-com / tech2.

        #18013902
        marzaz
          Lid sinds:
          25 February 2012

          gewoon iemand op het opel forum zoeken die niet ver van je woond die zo vriendelijk is op het op aanwezig te zetten ;) .

          #18013903
          chieltjuh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 February 2012

            Dit kan niet bij elke wagen. t kan ook dat je gwn een TID heb en geen bc functies hebt:)

            #18013904
            marzaz
              Lid sinds:
              25 February 2012

              feit! ff vergeten te melden

              #18013905
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                Precies, ik heb dat ook, ik heb er een tweeregelig schermpje inzitten en dan geeft hij vrolijk aan no-function dus geen boordcomputer aanwezig (terwijl me wel gezegd was bij de verkoop dat er een boordcomputer in zou zitten) dus trap niet in smoesjes van het moet nog ingeleerd worden bij kopen van een auto, werkt het niet dan niet voor betalen.

                Mark
                http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #18013906
                chieltjuh
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 February 2012

                  :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.