Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › bodykit Rieger
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 januari 2010 om 20:29 #17587541
Rieger kitje blijf ik toch het mooiste vinden voor een cali, of gewoon lekker laag met dikke sloffen eronder
12 januari 2010 om 20:35 #17587542Jaa idd haha.. maar verlagen word het hem niet hierzo :(
12 januari 2010 om 21:20 #17587543ik zou voor iets van (rook) zilver gaan,zeker in combinatie met de ziveren velgen zal dat best chic staan.
Tip: plaats een fotootje van je wagen met die kit erop in het photoshop deel en als je het heel lief vraagt zullen je mede forumleden mischien wel wat ideeen zichtbaar willen maken. Dan heb je echt een idee wat je kan verwachen.Is zo lullig als je t laat spuiten en na het monteren blijkt dat het geen gezicht is.12 januari 2010 om 23:24 #17587544origineel gepost door Ambertje_
Jaa idd haha.. maar verlagen word het hem niet hierzo :(Mijn calibra is nu voorzien van originele DTM-veren, dus die onder de DTM-calibra’s zit en zijn van Irmscher.
Deze geeft ong. 20mm verlaging, en maakt hem net even af vind ik. De voorzijde moet nog gedaan worden, achterzijde met veren is nog geen half uur werk per zijde(op straat, met brug is sneller).Verder zijn de veren van Irmscher de minst verlagende. Als je bij 1 of andere habbie babbie toko gaat kijken voor verlagingssetjes kom je al snel uit bij minstens 40/40 verlaging. Met de 20 mm heb ik hier in de wijk bij mij maar 1 mogelijke route om thuis te komen.
Dus meer gaat het ook niet worden, en airride is voor ****’s(of niet Nick:jerry)13 januari 2010 om 10:06 #17587545rieger kitje is wel mooi ja..
ik had op me calibra een custom bumper erop..
13 januari 2010 om 13:56 #17587546origineel gepost door Pastra
origineel gepost door Ambertje_
Jaa idd haha.. maar verlagen word het hem niet hierzo :(Mijn calibra is nu voorzien van originele DTM-veren, dus die onder de DTM-calibra’s zit en zijn van Irmscher.
Deze geeft ong. 20mm verlaging, en maakt hem net even af vind ik. De voorzijde moet nog gedaan worden, achterzijde met veren is nog geen half uur werk per zijde(op straat, met brug is sneller).Verder zijn de veren van Irmscher de minst verlagende. Als je bij 1 of andere habbie babbie toko gaat kijken voor verlagingssetjes kom je al snel uit bij minstens 40/40 verlaging. Met de 20 mm heb ik hier in de wijk bij mij maar 1 mogelijke route om thuis te komen.
Dus meer gaat het ook niet worden, en airride is voor ****’s(of niet Nick:jerry)Vind super mooi hoor verlagen, mijn vorige Cali was ook super laag. (té want hij liep aan in de bochten :P )
Maar een 4×4 is niet slim om te verlagen.
13 januari 2010 om 14:37 #17587547Nope, dan gaat je drukbol e.d. als snel naar de knoppen. Dacht dat je met PU-bussen in je ophanging wel iets kon verlagen bij een turbo. Dit omdat er wat minder frictie op de boel komt te staan.
13 januari 2010 om 19:29 #17587548origineel gepost door Pastra
Mijn calibra:wubHelaas nu onder een doek in de stalling:cry mis mijn beestje, maar straks met frisse lak, en nog wat updates zo de weg weer op als het zomer is:wub
tja hier kun je toch wel zien dat de enigste juiste kleur voor zon set toch wel de originele wagenkleur is hoor.
13 januari 2010 om 20:16 #17587549ja ik ben er ook uit.. ik spuit het gewoon paars.. en dan zie k wel hoe het van de zomer eronder staat.. (als het er dan nog niet onderuit is in ons drempel landje..)
wel jammer dat je de set flik moet kitten.. maarja komt goed.. foto’s volgen nog wel.. voor en achter hangt het er nu op… nu side skirts nog een keertje..13 januari 2010 om 20:47 #17587550dacht dat je die kleur toch zo kon kopen??
lijkt me geen probleem dat zelf met spuitbussen in de juiste kleur te spuiten.
ze kunnen de juiste kleur ook mengen moet je je tankkleppie even meenemen ofzo
zal weleen stuk serieuzer staan zon set in de juiste kleur13 januari 2010 om 21:33 #17587551origineel gepost door Pastra
origineel gepost door Ambertje_
Jaa idd haha.. maar verlagen word het hem niet hierzo :(Mijn calibra is nu voorzien van originele DTM-veren, dus die onder de DTM-calibra’s zit en zijn van Irmscher.
Deze geeft ong. 20mm verlaging, en maakt hem net even af vind ik. De voorzijde moet nog gedaan worden, achterzijde met veren is nog geen half uur werk per zijde(op straat, met brug is sneller).Verder zijn de veren van Irmscher de minst verlagende. Als je bij 1 of andere habbie babbie toko gaat kijken voor verlagingssetjes kom je al snel uit bij minstens 40/40 verlaging. Met de 20 mm heb ik hier in de wijk bij mij maar 1 mogelijke route om thuis te komen.
Dus meer gaat het ook niet worden, en airride is voor ****’s(of niet Nick:jerry)Idd airride is voor mietjes en ****’s
13 januari 2010 om 21:34 #17587552Ik heb de set gekocht met bumpers er aan vast. Kwam van een plaatwerker/schadehersteller die het al voorbereid had. Dus vastgekit, gladgeschuurd, in de primer, en ook dat glad geschuurd.
Daarna hier in het dorp naar mijn vertrouwde schadebedrijf gebracht, waar ik voor een leuk prijsje de boel had laten spuiten en monteren.
Er zitten nu een paar deukjes in de calibra al vanaf aankoop, deze laat ik er uit halen, daarna zelf de auto helemaal schuren met korrel 600 tot aan de grondverf en over laten spuiten in de zelfde kleur:wub Soms hoor ik prijzen van mensen voor het spuiten van de auto, schrok ik wel van, maar hier gelukkig niet zo:vertag
14 januari 2010 om 09:31 #17587553Ambertje Zie het verkoop gedeelte (spoilers enz enz) tevens ook de cupdiffisor van de rieger set te koop!
14 januari 2010 om 20:04 #17587554Mijne met Rieger kit:
15 januari 2010 om 16:10 #17587555die sideskirt + achter diffusor heb ik nog liggen (te koop):p
15 januari 2010 om 16:50 #17587556Mooie calibra hoor corsa_c20xe !!:thumbup
15 januari 2010 om 18:05 #17587557Hele nette calibra inderdaad:wub
18 januari 2010 om 20:58 #17587558origineel gepost door corsa_c20xe
Mijne met Rieger kit:dikke velgen! wat voor zijn dat?
19 januari 2010 om 14:58 #17587559ik ben wel benieuwd hoe je riegersetjes monteerd, en of je deze persee moet plamuren of zelfs polyesteren?
en kun je alleen de “lipjes” zelf laten spuiten, of is het nodig om je hele bumper opnieuw te laten spuiten?
Misschien dat mijn wagentje er binnenkort ook eentje krijgt als er nog ruimte is tot aan de grond.. omdat mijne én is verlaagd en “gewone” 16inch Brock b1 wieltjes heeft. Ook hier iemand ervaring mee?
21 januari 2010 om 18:38 #17587560origineel gepost door calibra_8v
origineel gepost door corsa_c20xe
Mijne met Rieger kit:dikke velgen! wat voor zijn dat?
Die velgen zijn van FK, ik zal binnenkort even een eigen topic over deze auto beginnen, is een beetje -offtopic nu…
2 februari 2010 om 22:05 #17587561Als 2tone wilt moet je 2tone blijven.
Dus of de gehele kit in matgrijs zoals de kleur van de stootlijsten rondom.
Of een andere kleur en de stootlijsten meespuiten.
6 februari 2010 om 22:27 #17587562ik zou die van zender hallen die zijn echt de bom :D check dat vuutje
7 februari 2010 om 10:19 #17587563Dat is mijn oude auto !!! :wub
Verrek he haha…. Die heb ik verkocht in December, toen ik de Turbo kocht.Wij hebben de spoiler en bumpers opnieuw gespoten in Oktober :thumbup
Vorig eigenaar heeft hem ook niet lang gehad dan.. :hmmz7 februari 2010 om 10:44 #17587564AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door MantaTeamTwello
het gaat om deze set..
ik heb het er even snel opgehangen..
sluit overal redelijk netjes aan moet ik zeggen..ps die zijkanten worden die er alleen opgekit ofzo??
denk dat als je dit in de zelfde kleur als je lijsten en wilen spuit dat het dan nog niet eens gek staat:thumbup
en dan ook die nl sticker weghalen:P;)7 februari 2010 om 11:42 #17587565origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door MantaTeamTwello
het gaat om deze set..
ik heb het er even snel opgehangen..
sluit overal redelijk netjes aan moet ik zeggen..ps die zijkanten worden die er alleen opgekit ofzo??
denk dat als je dit in de zelfde kleur als je lijsten en wilen spuit dat het dan nog niet eens gek staat:thumbup
en dan ook die nl sticker weghalen:P;)haha ik wou aan de rechterkant ook nog een “radio NL” sticker plakken..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.